Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Zoals ik al vaker heb aangegeven. Dat is mij ook vertelt bij "Eind Maart". Door de verkoper zelfs: "Gaat zeker lukken, ivm kwartaalcijfers!".
Voor de oplettende lezer: Het is vandaag 1 Mei en ik heb de auto nog niet!

Productie was pas 27 Maart.

Of het gratis Superchargen tot eind Januari bij referral. Dat werd verlengd voor onbepaalde tijd....

Trap er niet in! Allemaal leugens! De vlegels! Schorriemorrie! Addergebroed!

Het is net een soort zwangerschap. Je denkt bij 37 weken: "Nu komt de baby!" en dan blijft 't kreng zitten tot eind week 42.
Keizersneetje doen?
 
Geen idee. Maar komt goed.
Gister namiddag werd ik nog gebeld door Delivery. Ging over bijzaken van de levering, iPhone dock en nog wat kleine dingetjes. Maar tijdens gesprek werd mij verteld dat men er alles aan doet om de mijne samen met die van Limo2121 en Tozz (wanneer hij zelf de mogelijkheid heeft) af te leveren. Klonk toch weer geruststellend, alle vertrouwen! Toch wel goed bezig daar in Tilburg!
 
Zoals ik al vaker heb aangegeven. Dat is mij ook vertelt bij "Eind Maart". Door de verkoper zelfs: "Gaat zeker lukken, ivm kwartaalcijfers!".
Voor de oplettende lezer: Het is vandaag 1 Mei en ik heb de auto nog niet!

Productie was pas 27 Maart.

Of het gratis Superchargen tot eind Januari bij referral. Dat werd verlengd voor onbepaalde tijd....

Trap er niet in! Allemaal leugens! De vlegels! Schorriemorrie! Addergebroed!

Het is net een soort zwangerschap. Je denkt bij 37 weken: "Nu komt de baby!" en dan blijft 't kreng zitten tot eind week 42.

Had je maar betere voorbehoedsmiddelen moeten gebruiken :)
 
F5.jpg