Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb 1x een zwarte auto gehad en die het nooit meer om die reden. Heb nu een witte en hoe raar het ook klinkt vergeleken met zwart zie je daar "niets" op dus maar weer voor wit gegaan
I know. Had een Solid White uitgekozen maar helaas, die bestond niet meer. Solid Black was de enige kleur die "gratis" was en een andere kleur werd me te duur. We klagen niet; een vuile auto kan ook mooi zijn...:p
 
  • Like
Reactions: Advh
Tsja, wat kun je vinden van een zonneklep? Het spiegeltje met lampje heeft mij persoonlijk weinig geinteresseert.

Heb inmiddels wel de 1e spontane MCU reset gehad!

Spotify is met mijn eigen account een stuk beter te behappen. Als je je eigen playlists makkelijk kunt vinden werkt het wel "ok". Nog steeds vaak dat ie ene lijst niet kan laden, en dan na drukken op retry staat nagenoeg instant de lijst op het scherm. Ook het wegvallen van muziek als je uit wifi bereik bent is "knullig". Dat doen telefoons toch al jaren moeiteloos.

Maar ben nu wel content met spotify!

Maar ik heb nu andere problemen.. Hoe vaak kan ik mijn auto op de oprit wassen zonder dat mijn buren zich gaan afvragen of er een steekje los zit bij me? Heb de 1e vogelpoep al moeten verwijderen :(
Laat je ‘m niet coaten? Staat niet echt bekend om z’n superieure lakkwaliteit.....
 
Thanks TOZZ voor de uitgebreide review. Kan niet wachten tot het vrijdag is. Klopt wel wat je zegt - ik denk dat ik momenteel de auto inclusief alle easter eggs wel al ken, uitleg is niet echt nodig, maar blijft toch altijd leuk. Veel plezier met je aanwinst.
 
Laat je ‘m niet coaten? Staat niet echt bekend om z’n superieure lakkwaliteit.....

Tsja, eerst dacht ik: "Boeien, het is een auto. Gewoon door de wasstraat".
Imiddels toch maar een coater gemailed en heb 'm afgespoeld in de wasbox (alleen spuiten, niet met doekjes er overheen etc)

Zal vast na een paar maanden wel afnemen, maar hij glimt nu nog zo mooi :)

Ik zit aan coating te denken vooral omdat we 2 kleine kids hebben en ook veel kids in de straat die fietsen in de straat enzo, of even met hun zandhanden de auto aanraken.
 
Tsja, eerst dacht ik: "Boeien, het is een auto. Gewoon door de wasstraat".
Imiddels toch maar een coater gemailed en heb 'm afgespoeld in de wasbox (alleen spuiten, niet met doekjes er overheen etc)

Zal vast na een paar maanden wel afnemen, maar hij glimt nu nog zo mooi :)

Ik zit aan coating te denken vooral omdat we 2 kleine kids hebben en ook veel kids in de straat die fietsen in de straat enzo, of even met hun zandhanden de auto aanraken.
Nee. Dat ga ik niet doen. Gewoon als mijn andere auto.
 
Vandaag mijn 2e MS besteld, zo weet ik zeker dat ik nog 5 jaar van de 4% bijtelling kan gaan genieten. Mijn huidige MS 85 met bijna 150k op de teller, uit 4-2015 heeft een mooie inruilprijs opgeleverd. Indien de komende maanden er geen reparatie nota's meer gaan komen kan ik tevreden terug kijken op een goede 'total cost of ownership" Het wachten op Thijsla2 kan beginnen.... Maar haast is niet geboden.. als hij maar geleverd wordt voor het einde van het jaar.
 
  • Like
Reactions: Erik-S85 and Tozz