Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag mijn 2e MS besteld, zo weet ik zeker dat ik nog 5 jaar van de 4% bijtelling kan gaan genieten. Mijn huidige MS 85 met bijna 150k oude teller, uit 4-2015 heeft een mooie inruilprijs opgeleverd. Indien de komende maanden er geen reparatie nota's meer gaan komen kan ik tevreden terug kijken op een goede 'total cost of ownership" Het wachten op Thijsla2 kan beginnen.... Maar haast is niet geboden.. als hij maar geleverd wordt voor het einde van het jaar.
Heel wijs besluit!
 
Ik ben hier nieuw en vroeg mij af Hoe weten jullie op welke boot je auto staat? Ik zie alleen onderweg naar Europa en ben gebeld dat de auto eind mei, begin juni wordt geleverd.
Welkom! Ga even na wanneer je status is veranderd naar onderweg naar Europa, je kan dan via http://dudewheresmycar.tozz.nl/ohio.php kijken welke boot er onderweg is vanuit Houston naar Europa, zou de Ohio kunnen zijn, die is net vertrokken uit Houston. Delivery kan het je zeker vertellen.
 
Heb al enige tijd met plezier deze thread gevolgd en toch maar besloten om eens actiever te gaan deelnemen...

Klopt het dat het treintje van Fremont naar Houston ongeveer een week onderweg is?

Voor zover ik weet varieert het tussen 1 en 2 weken omdat er geen vaste schema’s zijn waarop de treinen richting Houston rijden. Fyi, op het moment heeft mijn auto al een dikke week de status: “onderweg naar haven”. Ik hoop dat hij met de Kentucky mee kan aan het eind van deze week. Kan niet wachten...
 
Ik ben hier nieuw en vroeg mij af Hoe weten jullie op welke boot je auto staat? Ik zie alleen onderweg naar Europa en ben gebeld dat de auto eind mei, begin juni wordt geleverd.

Dat kun je niet zien. Maar DeliveryNL kan het je vertellen. maar je kunt ook wel een redelijke inschatting maken.
Ik denk, op basis van levering 'eind mei, begin juni' dat jouw auto op de Iowa staat/stond. Die is vandaag aangemeerd in Rotterdam.

Dan zouden de wagens eind deze week ergens in Tilburg aan moeten komen.
 
Dat kun je niet zien. Maar DeliveryNL kan het je vertellen. maar je kunt ook wel een redelijke inschatting maken.
Ik denk, op basis van levering 'eind mei, begin juni' dat jouw auto op de Iowa staat/stond. Die is vandaag aangemeerd in Rotterdam.

Dan zouden de wagens eind deze week ergens in Tilburg aan moeten komen.

Dat idee had ik ook daar de ander boot te laat zal aankomen om de datum te halen die is telefonisch doorgegeven. Heb een e-mail naar delivery gestuurd, zal morgen wel meer weten.
 
Aha het mailtje dat betekend idd onderweg naar de haven met de trein, als je inlogt op tesla.com staat dat er ook als het goed is

Daarover gesproken: hoe log je in op tesla.com? Ik krijg de updates via het e-mailadres dat de leasemaatschappij bij de bestelling heeft doorgegeven aan Tesla. Kan ik eenvoudigweg een account aanmaken op datzelfde e-mailadres en krijg ik dan vervolgens 'automatisch' toegang tot mijn statusgegevens?