Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Heb em afgelopen zondag besteld. Keurig in m'n account mijn rijbewijs geupload etc.. Weekje bedenktijd om de kleur nog 3x van midnight silver naar deep blue en terug te veranderen. En dan? Krijg ik een VIN? Kan ik via het account volgen waar ie blijft? Ben het wachten eigenlijk nu wel zat;)
De zomer is nog niet begonnen en je wenst dat die al voorbij is??:eek:
 
  • Funny
Reactions: SnipSnsp
Ik werd gisteren gebeld door Marvin van Delivery. Hij belde zomaar, puur interesse om te vragen hoe de aflevering verlopen was (omdat hij zelf toen vakantie had) en om de eerste ervaringen te horen. Toen ik hem aangaf welke 'dingetjes' ik nog uitgevoerd had / ga laten uitvoeren (21", chrome delete, windowtinting, red calipers) reageerde hij heel enthousiast! Wat een passie stralen deze mensen uit!
 
  • Like
Reactions: robertvg
Heb em afgelopen zondag besteld. Keurig in m'n account mijn rijbewijs geupload etc.. Weekje bedenktijd om de kleur nog 3x van midnight silver naar deep blue en terug te veranderen. En dan? Krijg ik een VIN? Kan ik via het account volgen waar ie blijft? Ben het wachten eigenlijk nu wel zat;)

Wanneer je je een VIN krijgt verschilt enorm. Bij mij duurde dat ruim een maand, bij sommige 1 dag.
 
Net hebben ze nog een keer gebeld en deze man gaf aan dat het toch wel de laatste week van juni ging worden.

Volgende week dinsdag de bijeenkomst voor toekomstige eigenaren dus dan zal de zin er alleen maar meer worden

Bijeenkomst? Daar heb ik niks van gehoord. De boot komt als het goed is maandag al aan in Rotterdam, ik hoop wel dat ik de mijne uiterlijk op 22 juni kan ophalen, anders kan ik pas in juli....
 
Bijeenkomst? Daar heb ik niks van gehoord. De boot komt als het goed is maandag al aan in Rotterdam, ik hoop wel dat ik de mijne uiterlijk op 22 juni kan ophalen, anders kan ik pas in juli....

Tesla organiseert de komende twee weken een aantal informatieavonden voor toekomstige Tesla eigenaren ("Owner Orientation"). Ik ga zelf 12 juni naar Rotterdam. Helaas 5 juni verhinderd om naar Den Haag te gaan.
De avonden zijn in het Tesla account bijna niet te vinden. Ik stuur je een linkje via berichten.
 
Ik werd gisteren gebeld door Marvin van Delivery. Hij belde zomaar, puur interesse om te vragen hoe de aflevering verlopen was (omdat hij zelf toen vakantie had) en om de eerste ervaringen te horen. Toen ik hem aangaf welke 'dingetjes' ik nog uitgevoerd had / ga laten uitvoeren (21", chrome delete, windowtinting, red calipers) reageerde hij heel enthousiast! Wat een passie stralen deze mensen uit!
Ik werd ook gisteren gebeld door Marijn. Top.