Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Besteld 7 november 2014. Daarbij had ik een gewenste leverdatum van eind februari opgegeven (financiele redenen). In eerste instantie was de levering ook eind februari gepland, maar uiteindelijk vertraagd tot 11 maart. Mooiste verjaardagcadeau ooit (was gisteren jarig) :biggrin:
Ontvangen 11 maart 2015
 
Besteld 7 november 2014. Daarbij had ik een gewenste leverdatum van eind februari opgegeven (financiele redenen). In eerste instantie was de levering ook eind februari gepland, maar uiteindelijk vertraagd tot 11 maart. Mooiste verjaardagcadeau ooit (was gisteren jarig) :biggrin:
Ontvangen 11 maart 2015
gefeliciteerd en geniet ervan!!
foto's?
 
Mijn wachttijd van besteldatum tot leverdatum is 139 dagen. Achteraf viel dat best mee maar dat is achteraf altijd zo. De wachttijd zelf is niet lineair: de laatste paar uren duren net zo lang als de eerste paar weken. Op 4 februari veranderde mijn status van productie naar "op weg". Dat heeft best lang geduurd.... Nou ja. Nog een paar uur en dan is het zo ver.
Ik probeer nu nog wat werk te doen maar merk dat ik mijn gedachten er niet echt bij kan houden. Zo op weg naar Tilburg!
 
Mijn wachttijd van besteldatum tot leverdatum is 139 dagen. Achteraf viel dat best mee maar dat is achteraf altijd zo. De wachttijd zelf is niet lineair: de laatste paar uren duren net zo lang als de eerste paar weken. Op 4 februari veranderde mijn status van productie naar "op weg". Dat heeft best lang geduurd.... Nou ja. Nog een paar uur en dan is het zo ver.
Ik probeer nu nog wat werk te doen maar merk dat ik mijn gedachten er niet echt bij kan houden. Zo op weg naar Tilburg!

Heel veel plezier vandaag!
 
Alle bestellingen met bevestiging t/m 20/11 zitten op de boot?
Alles vanaf de 21e op de volgende :rolleyes:....????

Inderdaad, de boot die aankomt tegen het einde van het volgende kwartaal. :rolleyes:

- - - Updated - - -

Hoe veel ik het jullie allemaal ook gun, ik begin toch wel ernstig jaloers te worden. Ondanks de bestelbevestiging op 21-11-2014, is de verwachtte levertijd nu eind mei... Dus pas over twee weken in produktie. Nogal dobbelsteen werk, aldaar!

En dat allemaal om ons psychologisch te testen. Pas als je geslaagd bent voor de SM test van de MS krijg je hem. Bij mij heeft het 8 maanden geduurd maar de echte early adopters hadden blijkbaar een nog veel grotere pijngrens. :biggrin:
 
Ik heb vrijdag 3 april vrij genomen. Waarom zou dat nu kunnen zijn... :love:

:biggrin: Tof

Pas maar op met die P85D in Leuven... je weet wel waarom :wink:

- - - Updated - - -

Mijn wachttijd van besteldatum tot leverdatum is 139 dagen. Achteraf viel dat best mee maar dat is achteraf altijd zo. De wachttijd zelf is niet lineair: de laatste paar uren duren net zo lang als de eerste paar weken. Op 4 februari veranderde mijn status van productie naar "op weg". Dat heeft best lang geduurd.... Nou ja. Nog een paar uur en dan is het zo ver.
Ik probeer nu nog wat werk te doen maar merk dat ik mijn gedachten er niet echt bij kan houden. Zo op weg naar Tilburg!

Veel plezier ermee :)