Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
echt bijzonder dit, ik heb een 85d 11 nov definitief besteld auto is nog steeds niet in productie en blijft maar verschuiven.
Inderdaad vreemd. Mijn 85D op 24 dec 2014 aanbetaald via internet, op 3 jan 2015 confirmed en op 27 mrt 2015 kan ik hem afhalen in Tilburg. Ik kreeg gisteren mijn kenteken door, dus ga ik er niet van uit dat er nog iets veranderd. Sowieso is vanaf het begin de leverdatum 'eind maart' geweest. Dus wat mij betreft alles volgens planning. Kan het iets met de kleur te maken hebben? Die van mij wordt nieuwe dark grey.
 
echt bijzonder dit, ik heb een 85d 11 nov definitief besteld auto is nog steeds niet in productie en blijft maar verschuiven.

Ik heb gelezen dat er wat logistieke problemen zijn met de beschikbaarheid van bepaalde onderdelen voor de dual drive. Waarschijnlijk moet je het dus in die richting zoeken. Tesla zou dit dan opvangen door de non-D wagens wat naar voren te schuiven. Het komt allemaal wel goed.
 
Ik heb gelezen dat er wat logistieke problemen zijn met de beschikbaarheid van bepaalde onderdelen voor de dual drive. Waarschijnlijk moet je het dus in die richting zoeken. Tesla zou dit dan opvangen door de non-D wagens wat naar voren te schuiven. Het komt allemaal wel goed.

En aangezien de kwartaaleindes voor Tesla erg belangrijk zijn, kun je denk ik wel hoop putten uit het idee dat als het nu niet lukt, eind Juni toch echt wel een deadline zal zijn voor Tesla.
En in de tussentijd op 30-5 gewoon met iemand meerijden tijdens de e-rally:biggrin:
 
Inderdaad vreemd. Mijn 85D op 24 dec 2014 aanbetaald via internet, op 3 jan 2015 confirmed en op 27 mrt 2015 kan ik hem afhalen in Tilburg. Ik kreeg gisteren mijn kenteken door, dus ga ik er niet van uit dat er nog iets veranderd. Sowieso is vanaf het begin de leverdatum 'eind maart' geweest. Dus wat mij betreft alles volgens planning. Kan het iets met de kleur te maken hebben? Die van mij wordt nieuwe dark grey.

ik heb parelmoer wit en cyclone velgen en die hebben er niet veel. Auto stond eerst op late march werd toen april , late april, May en is nu Late May.
 
Inderdaad vreemd. Mijn 85D op 24 dec 2014 aanbetaald via internet, op 3 jan 2015 confirmed en op 27 mrt 2015 kan ik hem afhalen in Tilburg. Ik kreeg gisteren mijn kenteken door, dus ga ik er niet van uit dat er nog iets veranderd. Sowieso is vanaf het begin de leverdatum 'eind maart' geweest. Dus wat mij betreft alles volgens planning. Kan het iets met de kleur te maken hebben? Die van mij wordt nieuwe dark grey.

Voor mij ook dark gray, maar ik sta (voorlopig nog...) op eind mei (bestelling november).
 
Hoe zie je dat de auto gescand is?

"Uw model S wordt voorbereid om opgehaald of geleverd te worden."

Ik verwacht dat deze boodschap weer even verdwijnt als hij onderweg is naar het SeC om daarna weer te verschijnen als hij helemaal klaar is op 31/3.
In elk geval verschijnt deze boodschap niet als hij nog op de boot zit. :rolleyes:

Voor jullie in Nederland is het een beetje anders omdat jullie allemaal naar Tilburg moeten. Zou ik ook best willen doen trouwens maar voor Belgen kan dat niet.