Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Hopen dat het geen 1 april grap is maar sinds vandaag, building your model s.

Zoals Maurice dat al eerder zo mooi omschreef: dat moet wel een glitch in het systeem zijn.....:biggrin:
Overigens, building kan ook sourcen van materialen zijn...... om zeker te weten evt. even bij sales navragen, met een beetje geluk kunnen / willen / Mogen ze even naar de interne status kijken.
 
Zoals Maurice dat al eerder zo mooi omschreef: dat moet wel een glitch in het systeem zijn.....:biggrin:
Overigens, building kan ook sourcen van materialen zijn...... om zeker te weten evt. even bij sales navragen, met een beetje geluk kunnen / willen / Mogen ze even naar de interne status kijken.

De mijne is in productie sinds maandag, laten we hopen dat hij effectief op de band staat, ze hebben tijd genoeg gehad om de onderdelen te verzamelen met de einde kwartaal ********. :tongue:

Edit: En over de duivel gesproken, status is In Transit nu.
 
Last edited:
Was al een paar jaar verliefd. :love:
Heb het aangevraagd begin augustus 2014. :tongue:
En na 8 maand verkering vol ongeduld en "goesting" volgt binnen anderhalf uur eindelijk de ontmaagding! :scared:

Ik laat jullie na afloop weten hoe het was. Dat is het minste wat ik kan doen. :biggrin:
 
Was al een paar jaar verliefd. :love:
Heb het aangevraagd begin augustus 2014. :tongue:
En na 8 maand verkering vol ongeduld en "goesting" volgt binnen anderhalf uur eindelijk de ontmaagding! :scared:

Ik laat jullie na afloop weten hoe het was. Dat is het minste wat ik kan doen. :biggrin:

als daar maar geen kinderen van komen!

succes met de aflevering en veel geluk met uw P85D
 
als daar maar geen kinderen van komen!

succes met de aflevering en veel geluk met uw P85D

Bedankt!

Wat rijdt ze lekker, Frank! OMG!

De hele dag gaan cruisen om de wagen te leren kennen. Net geen 300 Km gedaan.
Ik wilde het vlees in de kuip voelen alvorens de naam definitief vast te leggen en het is "Red Musketeer" geworden.

Het bloed trekt telkens weg uit mijn hoofd als ik op de staart van de Red Musketeer trap. Aan een rood licht een leuk contact gehad met een motorrijder die niet wist wat hem overkwam. Voor mij was het nochtans niet meer dan het pedaal intrappen in Insane mode. Hij heeft zich geexcuseerd met zijn 180 PK. :tongue:
 
Bedankt!

Wat rijdt ze lekker, Frank! OMG!

De hele dag gaan cruisen om de wagen te leren kennen. Net geen 300 Km gedaan.
Ik wilde het vlees in de kuip voelen alvorens de naam definitief vast te leggen en het is "Red Musketeer" geworden.

Het bloed trekt telkens weg uit mijn hoofd als ik op de staart van de Red Musketeer trap. Aan een rood licht een leuk contact gehad met een motorrijder die niet wist wat hem overkwam. Voor mij was het nochtans niet meer dan het pedaal intrappen in Insane mode. Hij heeft zich geexcuseerd met zijn 180 PK. :tongue:
Na lang wachten...gefeliciteerd. Geniet er van....
 
En wat vinden je dames ervan?


Bedankt!

Wat rijdt ze lekker, Frank! OMG!

De hele dag gaan cruisen om de wagen te leren kennen. Net geen 300 Km gedaan.
Ik wilde het vlees in de kuip voelen alvorens de naam definitief vast te leggen en het is "Red Musketeer" geworden.

Het bloed trekt telkens weg uit mijn hoofd als ik op de staart van de Red Musketeer trap. Aan een rood licht een leuk contact gehad met een motorrijder die niet wist wat hem overkwam. Voor mij was het nochtans niet meer dan het pedaal intrappen in Insane mode. Hij heeft zich geexcuseerd met zijn 180 PK. :tongue:
 
Bedankt!
Het bloed trekt telkens weg uit mijn hoofd als ik op de staart van de Red Musketeer trap. Aan een rood licht een leuk contact gehad met een motorrijder die niet wist wat hem overkwam. Voor mij was het nochtans niet meer dan het pedaal intrappen in Insane mode. Hij heeft zich geexcuseerd met zijn 180 PK. :tongue:
Priceless Jan, dat lukt mij alleen met oude motoren...
 
En wat vinden je dames ervan?

Mijn kleine kleuter heeft er nog niet in gezeten. Ze was op school. Ga dat morgen doen. Zal moeten zien hoe dat gaat met de acceleratie van deze wagen. Hopelijk wordt ze niet ziek.
Mijn vrouw vindt het allemaal wel geweldig maar ze is niet zo gek van dit soort speelgoed als ik. :redface:
Heb vandaag alvast de apostel gespeeld. We need to spread the word... Buren, kennissen en familie ook gebeten krijgen van Tesla.

Om on topic te blijven, eens je de wagen na vele maanden wachten eindelijk in je bezit hebt, is al wat voorafging heel snel vergeten.
 
Ik heb net in de wagen bewijsstukken gevonden die een verklaring kunnen geven voor de lange productie-tijd van 20 dagen voor mijn wagen. :smile: Hij is in productie gegaan op 15 januari en was pas op 4 februari klaar. Nu zie ik dat er nog etiketten kleven op de achterkant van de next gen seats achteraan. Die werden blijkbaar geproduceerd op 27 januari. Het is altijd mijn vermoeden geweest dat die next gen seats de reden waren van de vertraging en dat scenario blijkt meer en meer te kloppen.