Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Geen datum nog hij is in Transport onderweg. Vind wel dat de communicatie beter kan. Had mijzelf ook op de lijst gezet voor de Chademo adapter en ben nu aan de beurt doorgeven ja lever maar mee met de aflevering... Ja moet u deze persoon mailen want ik regel dat niet uhhh jij bent toch mijn contact? Ja nee dat is een ander proces. Naja ander persoon gemaild geen antwoord gaat lekker daar.

Sowieso gaat de aflevering leuk worden want ik ga beginnen en een remark geven op de charge port die niet vanzelf open en dicht gaat wat wel als feature aan mij verkocht is.
 
Je DS kan zo zien als de auto al op de boot staat ja of nee.

Ja en nee. Ik kreeg een telefoontje toen hij nog in New York stond. Ik zou gebeld worden wanneer hij de boot op ging. Een week later werd ik gebeld dat ik de week daarop mijn 'S' kon ophalen in Tilburg. Wat bleek achteraf? De body en accu waren al in Tilburg maar de drivetrain was er nog niet. Om verdere vertraging te voorkomen is die met Lufthansa overgevlogen..... Dat scheelde wel in tijd.
 
Wat je zegt klopt inderdaad, Ik wil niet teveel in details treden maar ze weten wel degelijk waar welk onderdeel zich zelf uithangt. Ik weet ook dat mijn S op dit moment compleet in 1 container is geladen zowel batterij als auto (body/ naja geef het een naam complete auto in iedergeval).

Wat? Die info krijg ik maar niet uit mijn DS geknepen... Vandaag afleverafspraak gemaakt voor 29/5 trouwens!