Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Heel blij.......maar niet 100% zeker......Tot afgelopen vrijdag had ik de indruk gekregen (onder andere door de conversaties op dit forum) dat iedereen wel tussendoor status updates kreeg vanuit Tesla. Doordat ik, behalve de status wijzigingen in MyTesla, niets van de DS te horen kreeg, heb ik twee keer zelf contact gezocht. Beide keren kreeg ik te horen dat ze niet meer konden aangeven dat de Tesla op transport zat richting NL. Afgelopen vrijdag kreeg ik indirect (dus niet van Tesla zelf) te horen dat mijn Tesla al klaar staat. Toen ik ging kijken in MyTesla zag ik inderdaad een verwachte leverdatum tussen 14 en 21 februari. Helemaal super natuurlijk, want dan kan ik dus aankomende week de auto ophalen. Ik ben dus blij want ik kan niet wachten om te gaan rijden met de Tesla, maar niets is nog zeker want ik ben ook nog (steeds) niet gebeld. Aan de ene kant hoef ik dus niet meer zo lang te wachten en aan de andere kant heb ik berichten als "hij staat op de boot" en "hij wordt geassembleerd in Tilburg" een beetje gemist.

Mogelijk is nog niet alles gereed voor levering en ben ik daarom niet gebeld. Ik hoop begin volgende week meer te horen. 17-11 bevestigd, dus levertijd 3 maanden, misschien wel op de kop af.

Schaam, schaam, schaam
icon11.gif
Kom er net achter dat ik wel degelijk een mail heb ontvangen waarin is verteld dat de Tesla per boot is vertrokken......Mijn excuses voor mijn wat voorbarige conclusie hierboven.
 
Misschien is dat een manier om sneller de afleveringen te doen of om andere tijdstippen mogelijk te maken. Ik kijk echter wel uit naar een rondleiding, al is het op een later datum[/QUOTE]

Wellicht alsnog mogelijk om aflever locatie aan te passen of toch later nog een rondleiding te krijgen.
 
Interessante informatie:
Heb vanmorgen een bericht verzonden aan mijn DS, die is trouwens altijd super snel in reactie echt super. Hij heeft aangegeven dat de myTesla omgeving wordt aangepast en dat ten onrechte de afleverlocaties zijn aangepast naar Rotterdam. Hij gaf aan dat de aflevering gewoon in Tilburg plaats zal vinden. Met een rondleiding door de assamblagehal :biggrin:
 
Interessante informatie:
Heb vanmorgen een bericht verzonden aan mijn DS, die is trouwens altijd super snel in reactie echt super. Hij heeft aangegeven dat de myTesla omgeving wordt aangepast en dat ten onrechte de afleverlocaties zijn aangepast naar Rotterdam. Hij gaf aan dat de aflevering gewoon in Tilburg plaats zal vinden. Met een rondleiding door de assamblagehal :biggrin:
Inderdaad, net ook telefonisch bevestigd door mijn DS.
 
Het blijkt dat de auto wel op de Missouri stond, maar de accu en achteras nog op een andere boot staan, die over een paar dagen binnenvaart. Alle lichten staan nog op 11 maart aflevering.

@Justah als jouw auto nog niet op de boot staat... dan wordt dat April inderdaad...

- - - Updated - - -

Wie heeft nog tips voor een auto verzekering btw? ...
 
Het blijkt dat de auto wel op de Missouri stond, maar de accu en achteras nog op een andere boot staan, die over een paar dagen binnenvaart. Alle lichten staan nog op 11 maart aflevering.

@Justah als jouw auto nog niet op de boot staat... dan wordt dat April inderdaad...

- - - Updated - - -

Wie heeft nog tips voor een auto verzekering btw? ...

Zoek even, er is een draadje over verzekering
 
Wij hebben er eentje zitten op de CMA CGM Jamaica, deze wordt in Rotterdam verwacht op 9 maart.
En de andere gaat op de Maersk Montana, verwacht in Rotterdam op 8 maart.

Volgens mijn DS duurt het dan +- 2 weken alvorens de auto's klaar zijn voor levering.

Vanaf welk moment krijgen jullie deze info van je DS? Ik krijg alleen maar te horen eind maart - april :crying:
Krijgen je/jullie deze info als je MS op de boot gaat?
Of heb je gewoon een hele goede DS ;-)
 
Wij hebben er eentje zitten op de CMA CGM Jamaica, deze wordt in Rotterdam verwacht op 9 maart.
En de andere gaat op de Maersk Montana, verwacht in Rotterdam op 8 maart.

Volgens mijn DS duurt het dan +- 2 weken alvorens de auto's klaar zijn voor levering.

Ik heb dus even info ingewonnen via de persoon op het SpeakEV forum mijn auto staat ook op de Jamaica en komt de 12e maart in Tilburg aan (9e in Rotterdam).