CJA Hulskamp
MY LR Blue
Net gebeld dat de afspraak van zaterdag as niet door kan gaan. Iets met het touchscreen. Waar hebben we dat al niet eerder gehoord. Nieuwe levering nog onbekend.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Phoee, zit dus nu bij elk telefoontje met samengeknepen billen....Net gebeld dat de afspraak van zaterdag as niet door kan gaan. Iets met het touchscreen. Waar hebben we dat al niet eerder gehoord. Nieuwe levering nog onbekend.
Damn, dat gaat lekker...Aardig balen in ieder geval. Ik neem aan dat je voor de zaterdag wel de nieuwe leverdatum te horen gaat krijgen?Net gebeld dat de afspraak van zaterdag as niet door kan gaan. Iets met het touchscreen. Waar hebben we dat al niet eerder gehoord. Nieuwe levering nog onbekend.
Heb jij al een nieuwe datum?Overigens, wisten jullie dat Tesla echt tijdreis machines heeft?
Afgelopen dinsdag mijn DS voor laatst gesproken, hij zei toen nog a.s. zaterdag 5 maart. Maar... hij zou mij nog terugbellen/mailen met antwoorden op 2 vragen, en ondertussen zijn we al meer dan 50 uur verder in radiostilte. Zelfs de email van mij vanochtend ter herinnering is nog niet beantwoord.Heb jij al een nieuwe datum?
Afgelopen dinsdag mijn DS voor laatst gesproken, hij zei toen nog a.s. zaterdag 5 maart. Maar... hij zou mij nog terugbellen/mailen met antwoorden op 2 vragen, en ondertussen zijn we al meer dan 50 uur verder in radiostilte. Zelfs de email van mij vanochtend ter herinnering is nog niet beantwoord.
Reden genoeg om niet helemaal lekker in mijn vel te zitten op het moment.
Op rekent zelfs! Nog 2 voorbeelden:...qua communicatie zit er gewoon een hoop niet op het niveau waar je op hoopt.
En dat verschil in kwaliteit van communicatie, dat is nou precies waar Tesla aan moet werken. 1 front, 1 verhaal, 1 imago.Hm, apart, deze ervaringen. Om ook even de andere kant te belichten ...
Ik heb mijn auto nog niet, maar reacties van DS krijg ik altijd binnen het uur. Ook nog geen enkele belofte gedaan die niet waargemaakt is.
Het is niet alleen maar kommer en kwel
ps. Desalniettemin duurt het sowieso te lang!
2. Een verzoek dat ik bij de order heb laten opnemen binnen een week na plaatsing, om de auto zonder type-aanduiding te laten leveren, blijkt nu niet te kunnen. Dit terwijl ik daar ook met de DS zelf over geproken heb in Januari, en hij me toen ook daarover geruststelde. Ik zou de type aanduidingen los meegeleverd krijgen. Wat blijkt nu volgens hem: het kan niet, en ze verkopen ze niet eens apart. Nou kan het zijn dat "ze" op de verkopende tak slaat, en niet de service tak. Maar dan nog, is dit een gevalletje zeer slechte communicatie. Bij elk ander luxe merk kan je de type aanduiding weg laten als standaard aan te vinken optie tijdens bestelling, hier geven ze nu pas aan dat het niet kan, na eerder juist verzekerd te hebben dat het geen issue was. Zo lijkt het erop dat men je allerlei praatjes verkoopt als je maar koopt, en tzt zal de waarheid je wel om de oren slaan.
Ingmar en Janneke,Sorry maar kan het niet laten, wat een wagen en wat een aflevering TOP! Het wachten meer dan waard. Onvergetelijk de fabriek uitrijden zonder geluid.
Sorry hoor maar als ik op een auto van 120k zelf de letters eraf moet halen met een droger en flosdraad omdat de 'dealer' of de fabriek het niet kan...dat kun je toch niet serieus menen? Je kunt bij gewoon elk merk aangeven dat je het niet wil. Sommige af fabriek en bij de andere doet de dealer het wel als 'service'. Dat de DS hier zegt dat het niet kan is gewoon lui & laks...En het tegenovergestelde van service..Ivo, maak je niet druk in de type aanduiding. Men neme een haardroger om de lijm wat zachter te maken en met een flosdraad, of zelfs gewoon met de hand, kan je alle letters verwijderen als dat wenst. Piece of cake.