Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Overigens, wisten jullie dat Tesla echt tijdreis machines heeft?
Timetravel.JPG
 
Net gebeld dat de afspraak van zaterdag as niet door kan gaan. Iets met het touchscreen. Waar hebben we dat al niet eerder gehoord. Nieuwe levering nog onbekend.
Damn, dat gaat lekker...Aardig balen in ieder geval. Ik neem aan dat je voor de zaterdag wel de nieuwe leverdatum te horen gaat krijgen?

Overigens, wisten jullie dat Tesla echt tijdreis machines heeft?
Heb jij al een nieuwe datum?
 
Leuk om jullie berichten te lezen hier.

In 2009 was er sprake van een grote Tesla en meldde ik mij aan op dit forum om alles in de gaten te houden.
Uiteindelijk, na ruim 4(!) jaar wachten, reserveren, wachten, bestellen, wachten, en een drie keer uitgestelde levering is in nov.2013 toch alles goed gekomen.

Ook na ruim twee jaar rijden en 105.000km is het iedere dag weer een groot plezier in de S te stappen.
Hou dus nog even vol!
:wink:

herfst 2015.JPG
 
Heb jij al een nieuwe datum?
Afgelopen dinsdag mijn DS voor laatst gesproken, hij zei toen nog a.s. zaterdag 5 maart. Maar... hij zou mij nog terugbellen/mailen met antwoorden op 2 vragen, en ondertussen zijn we al meer dan 50 uur verder in radiostilte. Zelfs de email van mij vanochtend ter herinnering is nog niet beantwoord.

Reden genoeg om niet helemaal lekker in mijn vel te zitten op het moment.
 
Afgelopen dinsdag mijn DS voor laatst gesproken, hij zei toen nog a.s. zaterdag 5 maart. Maar... hij zou mij nog terugbellen/mailen met antwoorden op 2 vragen, en ondertussen zijn we al meer dan 50 uur verder in radiostilte. Zelfs de email van mij vanochtend ter herinnering is nog niet beantwoord.

Reden genoeg om niet helemaal lekker in mijn vel te zitten op het moment.

Klinkt als de snelheid van mijn DS :p

@PeterSZ,

Plezier zal er achteraf geen minuut minder om zijn hoor! En wellicht zijn wij gewoon zeikerds of hebben we onrealistische verwachtingen maar qua communicatie zit er gewoon een hoop niet op het niveau waar je op hoopt.
 
Hm, apart, deze ervaringen. Om ook even de andere kant te belichten ...

Ik heb mijn auto nog niet, maar reacties van DS krijg ik altijd binnen het uur. Ook nog geen enkele belofte gedaan die niet waargemaakt is.

Het is niet alleen maar kommer en kwel :)

ps. Desalniettemin duurt het sowieso te lang! ;)
 
...qua communicatie zit er gewoon een hoop niet op het niveau waar je op hoopt.
Op rekent zelfs! Nog 2 voorbeelden:

1. Net gebeld. Onduidelijkheden in financiën en contracten, waardoor het mogelijk fout zou kunnen lopen omdat het niet klopt. Ik wees mijn DS op een mail van mij naar hem van 3 dec 2015 met antwoorden op zijn vragen, waarbij onder andere de uitleg van hoe we de betaling precies gingen uitvoeren. Dit was tevens waar het nu om draaide, dus hij had al 3 maanden geleden het antwoord op deze vraag.

2. Een verzoek dat ik bij de order heb laten opnemen binnen een week na plaatsing, om de auto zonder type-aanduiding te laten leveren, blijkt nu niet te kunnen. Dit terwijl ik daar ook met de DS zelf over geproken heb in Januari, en hij me toen ook daarover geruststelde. Ik zou de type aanduidingen los meegeleverd krijgen. Wat blijkt nu volgens hem: het kan niet, en ze verkopen ze niet eens apart. Nou kan het zijn dat "ze" op de verkopende tak slaat, en niet de service tak. Maar dan nog, is dit een gevalletje zeer slechte communicatie. Bij elk ander luxe merk kan je de type aanduiding weg laten als standaard aan te vinken optie tijdens bestelling, hier geven ze nu pas aan dat het niet kan, na eerder juist verzekerd te hebben dat het geen issue was. Zo lijkt het erop dat men je allerlei praatjes verkoopt als je maar koopt, en tzt zal de waarheid je wel om de oren slaan.

In ieder geval, door drukte gaat de eerder afgesproken oplevering zaterdag 5 maart om 13:00 niet door, het wordt om 12:00! :eek:

- - - Updated - - -

Hm, apart, deze ervaringen. Om ook even de andere kant te belichten ...

Ik heb mijn auto nog niet, maar reacties van DS krijg ik altijd binnen het uur. Ook nog geen enkele belofte gedaan die niet waargemaakt is.

Het is niet alleen maar kommer en kwel :)

ps. Desalniettemin duurt het sowieso te lang! ;)
En dat verschil in kwaliteit van communicatie, dat is nou precies waar Tesla aan moet werken. 1 front, 1 verhaal, 1 imago.
 
2. Een verzoek dat ik bij de order heb laten opnemen binnen een week na plaatsing, om de auto zonder type-aanduiding te laten leveren, blijkt nu niet te kunnen. Dit terwijl ik daar ook met de DS zelf over geproken heb in Januari, en hij me toen ook daarover geruststelde. Ik zou de type aanduidingen los meegeleverd krijgen. Wat blijkt nu volgens hem: het kan niet, en ze verkopen ze niet eens apart. Nou kan het zijn dat "ze" op de verkopende tak slaat, en niet de service tak. Maar dan nog, is dit een gevalletje zeer slechte communicatie. Bij elk ander luxe merk kan je de type aanduiding weg laten als standaard aan te vinken optie tijdens bestelling, hier geven ze nu pas aan dat het niet kan, na eerder juist verzekerd te hebben dat het geen issue was. Zo lijkt het erop dat men je allerlei praatjes verkoopt als je maar koopt, en tzt zal de waarheid je wel om de oren slaan.

Ivo, maak je niet druk in de type aanduiding. Men neme een haardroger om de lijm wat zachter te maken en met een flosdraad, of zelfs gewoon met de hand, kan je alle letters verwijderen als dat wenst. Piece of cake.
 
Ivo, maak je niet druk in de type aanduiding. Men neme een haardroger om de lijm wat zachter te maken en met een flosdraad, of zelfs gewoon met de hand, kan je alle letters verwijderen als dat wenst. Piece of cake.
Sorry hoor maar als ik op een auto van 120k zelf de letters eraf moet halen met een droger en flosdraad omdat de 'dealer' of de fabriek het niet kan...dat kun je toch niet serieus menen? Je kunt bij gewoon elk merk aangeven dat je het niet wil. Sommige af fabriek en bij de andere doet de dealer het wel als 'service'. Dat de DS hier zegt dat het niet kan is gewoon lui & laks...En het tegenovergestelde van service..

@Zuid5 gefeliciteerd en veel fijne KM's toegewenst!

@HWS veel plezier en geniet ervan!