Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Een foto van mijn eerste SuC ervaring (Gent)
image.jpeg
 
Voor wie nog aan het wachten is - Tesla heeft haar filmpjesverzameling uitgebreid onderaan op Support | Tesla Motors:)

"Het bestelproces begint in onze Design Studio waar u de uitstraling van uw Tesla aanpast en uw opties kiest."

Ziet er qua opzet erg goed uit.. maar begrijp echt niet waarom ze dit niet even langs een bureau sturen om er gewoon goed Nederlands van te maken..als ze zelf al niet iemand hebben die goed Nederlands kan schrijven...
 
Hi all - nieuw hier :) Ongeduldig aan 't wachten op mijn P90D Ludicrous. Besteld begin Juni. VIN gekregen. Levertijd eind augustus/begin september... Als special request gevraagd om zowel Model S als P90D badges eraf te laten. I like it clean :cool:

Mij werd aangegeven dat ze dit niet doen, maar goed misschien is een S70 klant niet zo heilig als een P90D ;)

Met een föhn en flosdraad kom je een heel eind :p
 
Hi all - nieuw hier :) Ongeduldig aan 't wachten op mijn P90D Ludicrous. Besteld begin Juni. VIN gekregen. Levertijd eind augustus/begin september... Als special request gevraagd om zowel Model S als P90D badges eraf te laten. I like it clean :cool:
Idem hier. Vriendelijk vooraf verzocht, maar bij aflevering bleken alle badges er nog op te zitten. Eraf halen doen ze niet om achteraf claims aangaande beschadigingen te voorkomen. Ze zullen in het verleden wel leergeld hebben betaald, dus dat begrijp ik wel. En zoals @Yoshi aangeeft, met wat huisvlijt zijn alle badges snel verwijderd.

PS @geoff79s: welkom op dit informatieve en fantastische forum!
 
Bij mij hebben ze het wel degelijk gedaan!
Mijn DeS heeft zelfs de "model s" en "90D" in apart zakje meegegeven.

België blijkbaar wel, NL niet :p

Wat een fantastische auto!
View attachment 183273

Nice, volgens mij was dat de enige met zwart interieur in een blauwe auto.

En ik was de enige witte vandaag :D :D meteen met auto pilot in de file en regen terug, heerlijk kan er nu al aan wennen.

IMG_20160629_WA0005.jpg
 
Vandaag een ontzettend mooie demo voorbij zien komen... helaas niet de keuze van degenen voor wie ik aan het zoeken ben.
Als ik nu zeker zou weten dat de X pas eind van het jaar komt, dan zou ik daar volgende week mee rijden.. geen wachttijd in dat geval... tempting...:D

Zal wat worden als ik straks weer langer dan een paar maanden met dezelfde Tesla rijd, was eigenlijk wel mooi de afgelopen tijd om door de referral perikelen "gestimuleerd" te zijn om wat verschillende s'n uit te proberen. De titanium 70 en de blauwe 70D blijven me achteraf nog steeds positief verbazen, lekker basic (in de zin van: géén P110DL Full options zeg maar) maar eigenlijk miste je niets...nou ja... het hoog zitten dan;)

Even iets meer on topic: ik heb het idee dat de wachttijden voor de S'n nu behoorlijk verkort zijn. Zijn er nog die nu nog lang wachten of is alles bijgetrokken?
 
Vandaag een ontzettend mooie demo voorbij zien komen... helaas niet de keuze van degenen voor wie ik aan het zoeken ben.
Als ik nu zeker zou weten dat de X pas eind van het jaar komt, dan zou ik daar volgende week mee rijden.. geen wachttijd in dat geval... tempting...:D

Zal wat worden als ik straks weer langer dan een paar maanden met dezelfde Tesla rijd, was eigenlijk wel mooi de afgelopen tijd om door de referral perikelen "gestimuleerd" te zijn om wat verschillende s'n uit te proberen. De titanium 70 en de blauwe 70D blijven me achteraf nog steeds positief verbazen, lekker basic (in de zin van: géén P110DL Full options zeg maar) maar eigenlijk miste je niets...nou ja... het hoog zitten dan;)

Even iets meer on topic: ik heb het idee dat de wachttijden voor de S'n nu behoorlijk verkort zijn. Zijn er nog die nu nog lang wachten of is alles bijgetrokken?

Ik hoop dat het voor de andere wachtenden sneller gaat, maar mijn S70D, Titanium met enkel AP is op 8/4 besteld, op 21/4 bevestigd (nieuw model - oude prijs) en is pas vorige week dinsdag (21/6) in productie gegaan. Na 9 dagen is die nog steeds in productie en is de wachttijd opgeschoven naar augustus-begin september (komt van juni-begin juli).

Maar ik weet dat het wachten beloond zal worden, alleen zal ik met de huidige wagen naar de Provence moeten... De DeS had mij nochtans vanaf week 1 als VIP ingesteld. Dat had hij misschien beter niet gedaan.

Groetjes, en zij die de wagen al hebben, geniet ervan....

Frank
 
Vandaag een ontzettend mooie demo voorbij zien komen... helaas niet de keuze van degenen voor wie ik aan het zoeken ben.

Even iets meer on topic: ik heb het idee dat de wachttijden voor de S'n nu behoorlijk verkort zijn. Zijn er nog die nu nog lang wachten of is alles bijgetrokken?

Erik vertelde mij dat er een boot dus eerder aangekomen was dan gepland en daar zaten er heel wat op. Ze hebben wel doorgewerkt ja, maar komende weken gaan die allemaal de deur uit en dan is het weer wachten. Blijft apart dat de auto van @FDevreese niet erop zit en ik hier iemand zag posten die na 7 weken al kon ophalen, maar goed het heeft weinig zin om daar over te speculeren.

Wat ik wel overwoog als het telkens uitgesteld werd, is om gewoon even te vragen of je een dagje (of twee) een Tesla mee krijgt om te lenen en je laadpaal te testen etc. Dat lijkt me op zich niet teveel gevraagd...