Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren de app nog gebruikt om mijn weg terug te vinden.
We waren ergens op bezoek en omdat ik wat veel had gegeten besloot ik een wandeling te maken in de wijk. Door mijn beperkt oriëntatie vermogen wist ik al snel niet meer waar ik was. Dus via de app de auto terug gevonden.
Enig nadeel de dag van vandaag: De mensen denken dat je Pokémon's aan het vangen bent:D
 
Net het verlossende telefoontje gehad. Vrijdag 26 augustus om 14 uur mag ik Tessie ophalen. Ze zal dan opgemaakt en wel klaarstaan om mee naar huis te komen. Nu nog de verzekering kiezen zodat de nummerplaten op tijd zijn en we kunnen er mee weg. Eindelijk.

En dan begint het leuke werk. De zaterdag heb ik al een familiefeestje, iedereen zal ermee een testrit willen maken, alleen moet ik opletten, het zal mijn eerste dag met Tessie zijn, en het feestje is op 130 km van thuis. Maar met de S70D zie ik niet echt problemen zolang ik minder dan 350 km rijd;

Nog 10 dagen woelen in bed en het is zover. Vanaf dan is het woelen omdat het nacht is en we verondersteld worden te slapen ipv met de wagen rond te toeren.
 
Net het verlossende telefoontje gehad. Vrijdag 26 augustus om 14 uur mag ik Tessie ophalen. Ze zal dan opgemaakt en wel klaarstaan om mee naar huis te komen. Nu nog de verzekering kiezen zodat de nummerplaten op tijd zijn en we kunnen er mee weg. Eindelijk.

En dan begint het leuke werk. De zaterdag heb ik al een familiefeestje, iedereen zal ermee een testrit willen maken, alleen moet ik opletten, het zal mijn eerste dag met Tessie zijn, en het feestje is op 130 km van thuis. Maar met de S70D zie ik niet echt problemen zolang ik minder dan 350 km rijd;

Nog 10 dagen woelen in bed en het is zover. Vanaf dan is het woelen omdat het nacht is en we verondersteld worden te slapen ipv met de wagen rond te toeren.

En de wetenschap de SuC Gent maar op een kilometer of 20 van je deur is stelt ook gerust… . ;)

Sterkte voor de laatste week Frank !
 
En de wetenschap de SuC Gent maar op een kilometer of 20 van je deur is stelt ook gerust… . ;)

Sterkte voor de laatste week Frank !

Dank je, nog 9 dagen. Nu nog de i40 verkopen en we zijn er klaar voor.

Ik denk trouwens dat we met de eigenaars in Aalter alleen misschien een SuC kunnen aanvragen aan de Knokkebaan. Aalter alleen heeft op dit ogenblik 6 Tesla's rijden, en naar ik vernomen heb zijn er nog enkele op komst. Wie weet kan Tesla overtuigd worden dat er langs de Knokkebaan een SuC kan worden gezet, op de parking naast het tweede rondpunt.

Dat is iets wat ik volgende vrijdag eens moet opwerpen aan de DeS.
 
  • Disagree
Reactions: PaulusdB
Dank je, nog 9 dagen. Nu nog de i40 verkopen en we zijn er klaar voor.

Ik denk trouwens dat we met de eigenaars in Aalter alleen misschien een SuC kunnen aanvragen aan de Knokkebaan. Aalter alleen heeft op dit ogenblik 6 Tesla's rijden, en naar ik vernomen heb zijn er nog enkele op komst. Wie weet kan Tesla overtuigd worden dat er langs de Knokkebaan een SuC kan worden gezet, op de parking naast het tweede rondpunt.

Dat is iets wat ik volgende vrijdag eens moet opwerpen aan de DeS.
Frank,
Hoe meer Tesla's er in Aalter rondrijden, hoe minder logisch het wordt er een SuC neer te zetten.
Voor die Tesla's is een SuC op 200km van Aalter veel praktischer. SuC zijn er voor long distance travel.
 
Frank,
Hoe meer Tesla's er in Aalter rondrijden, hoe minder logisch het wordt er een SuC neer te zetten.
Voor die Tesla's is een SuC op 200km van Aalter veel praktischer. SuC zijn er voor long distance travel.

Klopt natuurlijk, maar Aalter is een knooppunt voor de mensen die van het binnenland naar Knokke willen, en ik neem aan dat er wel enkele Tesla-eigenaars in Knokke zullen wonen.
 
  • Like
Reactions: Topperharley
Hoe kom je erbij dat ie met dit schip verscheept zal gaan worden?
(en snap ik het dan goed dat ie rond 12 sept. in R'dam wordt verwacht??)

De mijne heeft inmiddels (ivm vakantie weet ik niet precies hoe lang al) dezelfde status:
  • Uw Tesla is af en is onderweg van de fabriek.
  • Uw geschatte levertijd is eind september - oktober
Zou die op dezelfde boot staan?:)

Geen idee of hij hier op komt te staan, maar zou best goed kunnen. Die van mij wordt ook sept/okt verwacht. Ik kan alleen niet VIN nummer controleren op deze site( werkt niet op mijn mobiel, en ben met vakantie ) : eTracking | Logisuite want volgens mij kan je daar je auto vinden waar hij zich bevind.
Klopt toch @FDevreese?
 
Ik kan alleen niet VIN nummer controleren op deze site( werkt niet op mijn mobiel, en ben met vakantie ) : eTracking | Logisuite want volgens mij kan je daar je auto vinden waar hij zich bevind.
Klopt toch @FDevreese?

Die site heb ik idd een paar keer voorbij zien komen en ook geprobeerd, maar ik kan er geen chocolade van maken.
Heb geen login en het "Tracking Number" veld is read-only. Heb bovendien ook geen Tracking Number (of zou dat dan de VIN moeten zijn):confused:
 
Die site heb ik idd een paar keer voorbij zien komen en ook geprobeerd, maar ik kan er geen chocolade van maken.
Heb geen login en het "Tracking Number" veld is read-only. Heb bovendien ook geen Tracking Number (of zou dat dan de VIN moeten zijn):confused:
Tot voor kort moest je gewoon je VIN ingeven en kon je alles tracken. Sinds een week is het veld inderdaad read-only en is de site dus volledig nutteloos geworden...