Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
En we hebben 'em !!! Gaaf hoor... Eerste rit weet je niet waar je moet kijken.... Drie keer op een parkeerplaats gestopt om zaken in te stellen. Inmiddels redelijk op de rit.
Wel a.s. maandag gelijk een dag terug naar SC Rotterdam voor het wegwerken van een slechte plek in de lak op de motorkap, een mini-deukje in de achterklap, loszittende zonneklep en een rubber van het panoramadak dat niet mooi zit.

Gaat vast goed komen...
 
Nice. Of ik heb mazzel gehad, of ben niet zo'n mierenneuker maar had eigenlijk helemaal niets. Nu zo'n 3000 km verder en lijstje met wat kleine dingetjes gemaakt, allemaal niet echt storend. Ga er binnenkort wel even mee langs. Dat rubbertjes niet mooi zit heb ik wel op plekken gezien, vooral bij de Frunk is er gewoon iets teveel rubber gebruikt waardoor er een bobbel overblijft. Kan ik niet van wakker liggen eigenlijk :rolleyes:
 
De TP-Link is een MiFi router dat 4G connectiviteit omzet naar Wifi in de auto. Ik heb een T-Mobile abonnement met een 20Gb databundel en de kleine dame van 6 jaar maakt daar met haar iPad graag gebruik van. T-Mobile levert drie SIM-kaarten : 1 met voice/data en 2 met alleen maar data... Zo kunnen we dus maximaal mijn bundel gebruiken... De Tesla zelf praat gewoon over zijn eigen 4G/LTE kaart. Heb al een hele dag ervaring en het lijkt prima te werken (in de randstad). Betreft trouwens deze MiFi router : TP-Link M7350
 
Wordt dit gedaan bij tesla zelf?

Neen, zoals Ultima daarjuist aangaf is het een mobiele 4G naar WiFi omvormer om een snellere datastream naar je auto te sturen.
Is een mobiel device voor in het handschoenkastje of middenconsole.
Vraag me echter af of dit veel voordeel oplevert. Zelfs met WiFi is de browser geen haas.
Ik ben eigenlijk best tevreden met de 3G verbinding van Tesla zelf, alles draait netjes.
Ik heb thuis wel een WiFi netwerkuitbreiding geplaatst in de garage ( Apple Airport Express ) voor WiFi connectie van m'n S, werkt prima.
 
De TP-Link is een MiFi router dat 4G connectiviteit omzet naar Wifi in de auto. Ik heb een T-Mobile abonnement met een 20Gb databundel en de kleine dame van 6 jaar maakt daar met haar iPad graag gebruik van. T-Mobile levert drie SIM-kaarten : 1 met voice/data en 2 met alleen maar data... Zo kunnen we dus maximaal mijn bundel gebruiken... De Tesla zelf praat gewoon over zijn eigen 4G/LTE kaart. Heb al een hele dag ervaring en het lijkt prima te werken (in de randstad). Betreft trouwens deze MiFi router : TP-Link M7350


Succes !
 
Ik denk trouwens dat we met de eigenaars in Aalter alleen misschien een SuC kunnen aanvragen aan de Knokkebaan. Aalter alleen heeft op dit ogenblik 6 Tesla's rijden, en naar ik vernomen heb zijn er nog enkele op komst. Wie weet kan Tesla overtuigd worden dat er langs de Knokkebaan een SuC kan worden gezet, op de parking naast het tweede rondpunt.

Dat is iets wat ik volgende vrijdag eens moet opwerpen aan de DeS.

Goed idee, vraag meteen ook of ze geen in de Zavelstraat in Grobbendonk kunnen plaatsen, ter hoogte van nummer 6. Daar zijn 'weldra' (Elon-Time) 3 Tesla's met SuC laadmogelijkheid. Het waren er zelfs 4 geweest als Tesla de reservatie niet gecanceld had.
Weg met de tijd dat we rondreden met 0 (nul) superchargers in gans West-Europa !


Overigens begrijp ik je range-anxiety wel voor je eerste trip; maar 130km heen en terug moet kunnen; zelfs aan 175km/u. ;)

Veel plezier vrijdag.