Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Frank, hoe is het geweest op het feest. Tesla in middenpunt van de belangstelling???

Ja, natuurlijk. Een genodigde had enige maanden geleden een nieuwe Duitser gekocht, zo een met een ster op de neus, omdat vrouwlief geen vertrouwen had in de elektrische voertuigen. Na de testrit heeft hij zijn vrouw duidelijk gemaakt dat zij zich in het vervolg niet meer moet bemoeien met zaken waar ze geen verstand van heeft. Zijn volgende wordt ook een Tesla:)
 
Update levering tesla MS :

22 Juli 2016 : Opdracht gegeven
01 augustus 2016 : Your estimated delivery window is Late January, 2017 - February
03 augustus 2016 : VIN code gekregen
03 augustus 2016 : Uw geschatte levertijd is oktober - begin november.
08 augustus 2016 : Uw geschatte levertijd is september - begin oktober.
08 augustus 2016 : Uw Tesla is af en is onderweg van de fabriek.
07 september 2016 : Tesla wordt 12 september verwacht in Rotterdam.
 
Hallo allemaal,
Vandaag maar eens aangemeld op dit forum omdat ik iets te melden heb. Gisteren vernomen dat onze model S 90D, besteld op 24 juni > laatste wijziging 14 dg later op 8 juli. Gisteren is bevestigd dat aflevering zeer waarschijnlijk 2e helft van september is :)

GOED NIEUWS! Vanmorgen gebeld door Tesla, of ik hem morgen 12:00 uur kan komen afhalen. Nu lukt dat niet maar zaterdag is het zover!
 
Update levering tesla MS :

22 Juli 2016 : Opdracht gegeven
01 augustus 2016 : Your estimated delivery window is Late January, 2017 - February
03 augustus 2016 : VIN code gekregen
03 augustus 2016 : Uw geschatte levertijd is oktober - begin november.
08 augustus 2016 : Uw geschatte levertijd is september - begin oktober.
08 augustus 2016 : Uw Tesla is af en is onderweg van de fabriek.
07 september 2016 : Tesla wordt 12 september verwacht in Rotterdam.


Vreemde, maar leuke evolutie ;)
 
hmm..
Bij mij nog steeds "Uw Tesla is af en is onderweg van de fabriek.".
Dacht dat we ongeveer tegelijk de status "af en onderweg van de fabriek" hadden gekregen.

Verwachte levering nog steeds eind september, oktober? Bijna.....:)

Nog een hmm. de mijne is eerder besteld, eerder in rotterdam van de boot gevallen maar heeft in mytesla ook nog de status onderweg van fabriek.

De levering staat nu misschien voor volgende week op de rol. o_O
 
Nog een hmm. de mijne is eerder besteld, eerder in rotterdam van de boot gevallen maar heeft in mytesla ook nog de status onderweg van fabriek.

De levering staat nu misschien voor volgende week op de rol. o_O

Tsja, dat krijg je ervan als hij van de boot afvalt... ;)

Maar, des te mooier zal het moment zijn als hij dan eindelijk klaar staat voor je! Wel een foto delen met ons.
 
Kan ook anders. :)

IMG_3967.JPG


Fotootje van 3 augustus jl. waar een container van het zeeschip aan dek van een bunkertanker is gevallen. Die tanker lag langszij omdat die het zeeschip op dat moment van zijn stookolie voorzag. Gelukkig geen slachtoffers. Nu weet ik ook weer waarom we een helm aan dek op moeten, dan weet men waar mijn hoofd in zo'n geval gezeten heeft. :confused:
 
  • Informative
Reactions: FrankNL
Iemand enig idee of ik mijn Hörmann HS-868-BS kan aansluiten via de HomeLink? Na 5 pogingen van een kwartier (en een poort die elke 15 s open of dicht ging) heb ik het nu opgegeven. Volgens de DeS kan elke moderne zender gebruikt worden, alleen vind ik deze niet terug op de homepage van HomeLink. Is er een link in het forum voor dit soort technische vragen?
 
Nog een hmm. de mijne is eerder besteld, eerder in rotterdam van de boot gevallen maar heeft in mytesla ook nog de status onderweg van fabriek.

De levering staat nu misschien voor volgende week op de rol. o_O

Vandaag dan toch de dag. Lagen nog wat formulieren in de auto, blijkt dat er een onderdeeltje ontbrak wat in de usa besteld moest worden. Dat verklaart wel voor mij waarom het wat langer leek te duren dan gehoopt, maar verder. Wauw.

tessie1.png


Ik snap de glimlach. Ik heb de glimlach.
 
Iemand enig idee of ik mijn Hörmann HS-868-BS kan aansluiten via de HomeLink? Na 5 pogingen van een kwartier (en een poort die elke 15 s open of dicht ging) heb ik het nu opgegeven. Volgens de DeS kan elke moderne zender gebruikt worden, alleen vind ik deze niet terug op de homepage van HomeLink. Is er een link in het forum voor dit soort technische vragen?

1. kijk eens op deze site; daar staan de poorten met homelink op. 2n de handleiding om ze te programmeren.

ik zet (tijdens de leaning-phase van de Tesla) de poort trouwens even zonder spanning, om te vermijden dat ze voortdurend open en toe zou gaan.

2. Kijk ook even na of je vervolgens de Tesla-zender (nadat deze via de handzender 'opgeleid' is) niet moet activeren ('gepaird') in de ontvanger aan de poort (ook al via een Learn-knopje) - puntje 8 in de manual van Homelink
Succes.
 
Vandaag dan toch de dag. Lagen nog wat formulieren in de auto, blijkt dat er een onderdeeltje ontbrak wat in de usa besteld moest worden. Dat verklaart wel voor mij waarom het wat langer leek te duren dan gehoopt, maar verder. Wauw.

tessie1.png


Ik snap de glimlach. Ik heb de glimlach.
Prachtig hoor!
Ik ben gisteren nog even bij tesla geweest in Amsterdam. Samen met mijn vader even een stukje gereden. Wat een geweldige auto! Nu nog even wachten 12 september komt de boot aan in Rotterdam! Ben benieuwd hoelang het gaat duren
 
1. kijk eens op deze site; daar staan de poorten met homelink op. 2n de handleiding om ze te programmeren.

ik zet (tijdens de leaning-phase van de Tesla) de poort trouwens even zonder spanning, om te vermijden dat ze voortdurend open en toe zou gaan.

2. Kijk ook even na of je vervolgens de Tesla-zender (nadat deze via de handzender 'opgeleid' is) niet moet activeren ('gepaird') in de ontvanger aan de poort (ook al via een Learn-knopje) - puntje 8 in de manual van Homelink
Succes.

Ik heb hetzelfde probleem, zou je een linkje van "deze site" kunnen delen? Alvast bedankt!