Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
is al in Rotterdam???
 

Attachments

  • IMG_9805.PNG
    IMG_9805.PNG
    338.9 KB · Views: 71
en wat staat er in jullie mytesla aangegeven?
Daar ben ik ook benieuwd naar. Bij mij staat er nog steeds "Uw Tesla is klaar en wordt van de fabriek in Fremont vervoerd naar de haven in de Verenigde Staten" ondanks dat mijn DS me vorige week belde en me verzekerde dat de boot waar "ze" op zou zitten in de buurt van Nederland zou zijn. Heb helaas op dat moment niet de helderheid van geest gehad te vragen naar de naam van de boot...
 
Hoi! Mijn eerste post op t forum! Ik heb afgelopen do-dag een mailtje gehad van DS dat ook mijn bestelling (MS 60) op de boot zat en levering eind mei gepland staat. Kan natuurlijk, net als iedereen, niet wachten :) Ik heb ergens gelezen dat ongeveer 2 weken in Tilburg nodig was, dus hij moet binnenkort aankomen of aangekomen zijn zou je zeggen.

Ik heb nu in Mijn Tesla ook nog de melding: "Uw Tesla is klaar en wordt van de fabriek in Fremont vervoerd naar de haven in de Verenigde Staten" :(

gr. Paul
 
Hoi! Mijn eerste post op t forum! Ik heb afgelopen do-dag een mailtje gehad van DS dat ook mijn bestelling (MS 60) op de boot zat en levering eind mei gepland staat. Kan natuurlijk, net als iedereen, niet wachten :) Ik heb ergens gelezen dat ongeveer 2 weken in Tilburg nodig was, dus hij moet binnenkort aankomen of aangekomen zijn zou je zeggen.

Ik heb nu in Mijn Tesla ook nog de melding: "Uw Tesla is klaar en wordt van de fabriek in Fremont vervoerd naar de haven in de Verenigde Staten" :(

gr. Paul
.

Welkom Paul :) helaas zijn de status meldingen in myTesla nogal breed geformuleerd. Maar net ik en de vele voor en na mij, gewoon blijven inloggen pagina refreshen om te checken :)
 
Volgens mij is de auto pas zichbaar in de phone app na de levering. Een hele kleine kans dat die ervoor al zou werken, soms pas enkele dagen daarna.
Dat is ook wat ik er van weet (correct me if I'm wrong). Pas bij oplevering "koppel" je de app met je auto; dat was in het verleden al (veel) eerder dan oplevering maar dan liep iedereen steeds te toeteren en lampen te knipperen en dus hebben ze 't uitgezet / gemaakt dat je pas bij oplevering kunt koppelen. Maar dat is zoals ik 't her-en-der gelezen heb en mijn persoonlijke interpretatie.