Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Niet klagen. Bij mij hetzelfde, alleen al besteld op 8 januari..:( zit wel in de verkeerde thread. Gaat bij mij om een X.
Nja, klagen wil ik 't niet noemen, maar ik voel me wel als een 4 jarige een week voor sinterklaas :D Ik vermaak me tot die tijd wel met de vele youtube filmpjes, reddit en vele andere bronnen van Tesla-vertier. En nu heb ik weer een nieuwe bron gevonden: hier! ;)
 
  • Funny
Reactions: nico180
Bij mij ook. ModelS 90D besteld op 14/11, confirmation op 27/11, verwachte levering eind mei-begin juni.
op 25 april vertrekt er een containerschip vanuit Houston (Texas) naar Rotterdam. Heb dit linkje via dit forum gevonden: https://my.maerskline.com/schedules/pointtopointresults
Ben niet zeker of alle tesla's vanuit Houston vertrekken. Zoja, hoop ik dat ie deze datum haalt, anders een weekje later..
 
  • Like
Reactions: nico180
MyTesla toont al meer dan 2 weken "Uw Tesla is klaar en wordt van de fabriek in Fremont vervoerd naar de haven in de Verenigde Staten." Dit lijkt me wel heel lang? Heeft m'n schatje de boot gemist of hebben ze haar, bij wijze van, niet 'gebliept' toen ze de boot op ging en is daar iets mis gegaan?

Ik wacht, in ultieme spanning, op een MS60D, besteld (c.q. bevestigd) 8 feb. 2017, VIN 188XXX. MyTesla toont "Geschatte levertijd: Mei - Begin juni". De leasemaatschappij mailde me 2 weken terug dat ik haar in de week van 15 mei mocht verwachten maar ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat dat wat aan de optimistische kant is; ik blijf liever wat realistischer en hou een slag om de arm om teleurstelling voor te zijn en ga eigenlijk wel zo'n beetje van "begin juni" uit. Of mag ik stiekem toch mijn verwachting een klein beetje bijstellen (naar beneden ;)) ?
 
MyTesla toont al meer dan 2 weken "Uw Tesla is klaar en wordt van de fabriek in Fremont vervoerd naar de haven in de Verenigde Staten." Dit lijkt me wel heel lang? Heeft m'n schatje de boot gemist of hebben ze haar, bij wijze van, niet 'gebliept' toen ze de boot op ging en is daar iets mis gegaan?

Ik wacht, in ultieme spanning, op een MS60D, besteld (c.q. bevestigd) 8 feb. 2017, VIN 188XXX. MyTesla toont "Geschatte levertijd: Mei - Begin juni". De leasemaatschappij mailde me 2 weken terug dat ik haar in de week van 15 mei mocht verwachten maar ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat dat wat aan de optimistische kant is; ik blijf liever wat realistischer en hou een slag om de arm om teleurstelling voor te zijn en ga eigenlijk wel zo'n beetje van "begin juni" uit. Of mag ik stiekem toch mijn verwachting een klein beetje bijstellen (naar beneden ;)) ?

Alsof de duivel ermee speelt :D
Zojuist belt m'n Tesla DS me op om me te vertellen (en verzekeren) dat mijn schatje op de boot staat en ik mag verwachten haar 3e of 4e week van mei (dus, zeg, tweede helft mei) op te mogen halen. YAY!
 
Alsof de duivel ermee speelt :D
Zojuist belt m'n Tesla DS me op om me te vertellen (en verzekeren) dat mijn schatje op de boot staat en ik mag verwachten haar 3e of 4e week van mei (dus, zeg, tweede helft mei) op te mogen halen. YAY!
Yep, treinreis duurt inderdaad een week of 2.

Aan de ene kant vond ik het leuk om meer inzicht te hebben in het logistieke proces, maar je wordt er ook weer iets neurotischer van.....het is het wachten zeker waard. In mijn tagline kun je evt ook zien wat de doorlooptijden voor mij waren, van bestelling tot levering. Maar het verschilt ook nog wel eens per Tesla, die van mij heeft weer redelijk lang in het productie en keuringsproces in Tilburg gestaan.

Alvast veel plezier en suc6 met het wachten!

Welke verdere specs heb je?