Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Het heeft even geduurd, maar...

- Reservering: 26 mei 2017
- Bevestigd: 1 juni 2017
- In productie: 06 juli 2017
- Op de boot: 01 augustus 2017
- Verwacht: augustus / begin september 24-31 augustus

Het aftellen begint! :D


Zo gemeen....mijn status "Uw Tesla-bestelling is bevestigd en ingepland voor productie in onze fabriek."
Morgen zit ik bij Tesla Amsterdam voor de inruil van mijn Porsche...wie weet hebben ze nog iets on stock/demo/boot......zucht...

Kan niet wachten!
 
Zo gemeen....mijn status "Uw Tesla-bestelling is bevestigd en ingepland voor productie in onze fabriek. "Morgen zit ik bij Tesla Amsterdam voor de inruil van mijn Porsche...wie weet hebben ze nog iets on stock/demo/boot......zucht... Kan niet wachten!

Tesla A'dam heeft wel een goed doorverwijs-adres voor jouw Porsche. Vaak is het schrikken, zo'n handelsbod, maar ik was er vorig jaar prima mee geholpen. In vergelijk met wat de dealer, waar ik al ca. 10 jaar klant was met 6 nieuwe auto's, wilde geven, scheelde het onder de streep een paar duizend euro. Natuurlijk, geld is geld, maar op een nieuwprijs van >100K viel het me mee.
 
  • Like
Reactions: GIO1974
Tesla A'dam heeft wel een goed doorverwijs-adres voor jouw Porsche. Vaak is het schrikken, zo'n handelsbod, maar ik was er vorig jaar prima mee geholpen. In vergelijk met wat de dealer, waar ik al ca. 10 jaar klant was met 6 nieuwe auto's, wilde geven, scheelde het onder de streep een paar duizend euro. Natuurlijk, geld is geld, maar op een nieuwprijs van >100K viel het me mee.

Geld is inderdaad (maar) geld..... had meerdere lijntjes uitstaan waaronder het Porsche Forum. Bewust de uit niet geplaatst op marktplaats...geen behoefte aan gelukszoekers of racers. Tesla aanbod viel niet tegen.....en inderdaad zet deze af tegen een nieuwprijs van 150k praat je over 1 procent. Anyhow het grote wachten gaat beginnen of mijn adviseur Alfred van Tesla Amsterdam moet een verrassing in petto hebben...:
 
Geld is inderdaad (maar) geld..... had meerdere lijntjes uitstaan waaronder het Porsche Forum. Bewust de uit niet geplaatst op marktplaats...geen behoefte aan gelukszoekers of racers. Tesla aanbod viel niet tegen.....en inderdaad zet deze af tegen een nieuwprijs van 150k praat je over 1 procent. Anyhow het grote wachten gaat beginnen of mijn adviseur Alfred van Tesla Amsterdam moet een verrassing in petto hebben...:
Een 996 zou ik sowieso voor export aanbieden; is in Nederland geen courante auto meer. In Azie is die markt nog groeiende.
 
Ok, ook nieuw hier sinds vorige week maar heb het idee dat ik al half het forum gelezen heb de afgelopen dagen.

Dinsdag 25/6 eens een testritje gedaan onder het motto "ik moet weten wat ik niet neem als ik mijn volvo XC90 ga bestellen". Na tien seconden ver in de testrit mijn mening 180gr gedraaid. Maar best wel een hoop centen, zo'n 100D.

Uiteindelijk vrijdag 28/6 een rode 'stock 90D' Model S bestelt die volgens de verkoper net de assemblage lijn afliep in de US. Begin september wordt ie verwacht. Dat wordt nog een helse maand Augustus. Ik hoop dat ik een van de dagen terug normaal kan functioneren thuis en op het werk. Djeezes :)
 
Ok, ook nieuw hier sinds vorige week maar heb het idee dat ik al half het forum gelezen heb de afgelopen dagen.

Dinsdag 25/6 eens een testritje gedaan onder het motto "ik moet weten wat ik niet neem als ik mijn volvo XC90 ga bestellen". Na tien seconden ver in de testrit mijn mening 180gr gedraaid. Maar best wel een hoop centen, zo'n 100D.

Uiteindelijk vrijdag 28/6 een rode 'stock 90D' Model S bestelt die volgens de verkoper net de assemblage lijn afliep in de US. Begin september wordt ie verwacht. Dat wordt nog een helse maand Augustus. Ik hoop dat ik een van de dagen terug normaal kan functioneren thuis en op het werk. Djeezes :)
Maar als je aan de markt was voor een XC90 waarom dan een MS en niet een MX?
 
@BV-Jeroen zou mooi zijn als de onze hierop staat:

View attachment 230375
Vraagje: hoe weet je op vanuit welke haven de auto vervoerd wordt en nog beter: op welke boot die staat?
upload_2017-8-7_11-49-48.png
 
Vraagje: hoe weet je op vanuit welke haven de auto vervoerd wordt en nog beter: op welke boot die staat?

Ik werd begin vorige week gebeld door iemand van Tesla Tilburg en die vertelde me dat mijn auto op de boot zat van Houston naar Rotterdam (My Tesla geeft overigens nog steeds aan dat ie onderweg is van Fremont naar de haven...)

Welke boot ben ik overigens ook wel benieuwd naar :)
 
Ik werd begin vorige week gebeld door iemand van Tesla Tilburg en die vertelde me dat mijn auto op de boot zat van Houston naar Rotterdam (My Tesla geeft overigens nog steeds aan dat ie onderweg is van Fremont naar de haven...)

Welke boot ben ik overigens ook wel benieuwd naar :)

Bij mij exact hetzelfde, ook bericht gekregen dat hij op de boot staat maar My Tesla geeft nog vervoer van Fremont naar de haven aan.
Showroom discount is toch correct, werd gezegd.
 
  • Like
Reactions: Qualiture
fantastisch !
Staat dit op My tesla of heb je bericht gekregen van [email protected]?

En ik dacht dat ik een geduldig man was...

Dit stond vanmiddag ineens op MyTesla (na een dikke 4 weken op vervoer vanaf Fremont naar haven te hebben gestaan).

Ik ben vorige week wel gebeld door Delivery met de mededeling dat ze verwachten de auto in de laatste week van augustus te kunnen leveren. Het einde komt in ieder geval in zicht :)
 
  • Like
Reactions: Karim DB
Ik ben vorige week wel gebeld door Delivery met de mededeling dat ze verwachten de auto in de laatste week van augustus te kunnen leveren. Het einde komt in ieder geval in zicht :)

Nice!! Bij mij exact hetzelfde verhaal (vorige week gebeld, delivery laatste week augustus) maar MyTesla nog onveranderd onderweg vanaf Fremont...

Oh, the suspense is killing me! :p
 
  • Like
Reactions: Ramon_E