Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn Model S 75D besteld op 24 juni.
Levering gepland op 26 augustus.

Bijzonder snel als ik vergelijk met anderen hier op het forum.

Toch wegen de laatste loodjes het zwaarst.

Gefeliciteerd! En inderdaad snel zeg... ;) Ik heb 1 juni bevestigd, en na een mailtje gestuurd te hebben naar DeliveryNL was het antwoord "[...] We verwachten u deze of komende week te kunnen bellen om de afspraak (+ kenteken) te bevestigen"

Ik voel me net weer een puber, wachtend op dat ene telefoontje van m'n crush :p
 
Heb je daar een linkje van toevallig? By the way: mijn nieuwe MX 100D wordt tussen 27-08 en 03-09 uitgeleverd :).
Iemand uit Herenveen postte dit gisteren op een facebookgroep, zijn Model X levering was vandaag gepland maar kreeg ook minder dan 24u voor levering het bericht dat het niet kon doorgaan o.w.v. een update die nog gepland was.
Bij mij werd een transportprobleem vermeld.
Communicatie is niet hun sterkste kant.
 
Iemand uit Herenveen postte dit gisteren op een facebookgroep, zijn Model X levering was vandaag gepland maar kreeg ook minder dan 24u voor levering het bericht dat het niet kon doorgaan o.w.v. een update die nog gepland was.
Bij mij werd een transportprobleem vermeld.
Communicatie is niet hun sterkste kant.
Hmmm, komt me "straf" over dat ze niet uitleveren vanwege een software update. Die komen toch wel. Maar..... zeg nooit nooit bij Tesla ;-)
 
donderdag 14 uur gaan wij onze 2 tesla's S 75D ophalen in Tilburg. Helaas kunnen ze niet garanderen of we een factory tour krijgen!!?? Dit was wel toegezegd bij de koop en 1 van de reden om vanuit Groningen 3 uur met de trein de auto's zelf op te halen.
Nou in ieder geval gelijk een leuke rit om de auto uit te proberen.
Dit weekend de laadplaal ombouwen naar een tesla 3 fase laadpaal. Gelukkig wordt het mooi weer voor een graag en knutsel klusje.
 
  • Like
Reactions: S-19910
donderdag 14 uur gaan wij onze 2 tesla's S 75D ophalen in Tilburg. Helaas kunnen ze niet garanderen of we een factory tour krijgen!!?? Dit was wel toegezegd bij de koop en 1 van de reden om vanuit Groningen 3 uur met de trein de auto's zelf op te halen. Nou in ieder geval gelijk een leuke rit om de auto uit te proberen. Dit weekend de laadplaal ombouwen naar een tesla 3 fase laadpaal. Gelukkig wordt het mooi weer voor een graag en knutsel klusje.

NL Tesla's worden toch altijd en alleen in Tilburg afgeleverd of is dit veranderd? In ieder geval, veel plezier, ook zonder factory tour!
 
Zo te zien 3 dagen vertraging.

Vandaag is de status in my tesla (eindelijk!) veranderd naar ‘Uw Tesla wordt nu verscheept en is onderweg naar Europa.’ (X100D, bestelling bevestigd precies op 1 juli).

Zo te zien 3 dagen vertraging van de MAERSK OHIO bij aankomst in Houston. In het weekschema staat 2017-08-27. Op de website staat: Arrival ‘Freeport Terminal (Houston)’ 30 Aug 2017, 07:00. Hij is nu bij Cuba.
https://my.maerskline.com/schedules/

Aankomst Rotterdam: APM 2 Terminal Maasvlakte II: 11 Sep 2017, 23:00

Ik begrijp uit andere posts dat Rotterdam/Tilburg tot de levering ca. 2 weken duurt? Zou kloppen dan is de levertijd ca. 3 maanden.
 
  • Informative
Reactions: J-Bus
Zo te zien 3 dagen vertraging.

Vandaag is de status in my tesla (eindelijk!) veranderd naar ‘Uw Tesla wordt nu verscheept en is onderweg naar Europa.’ (X100D, bestelling bevestigd precies op 1 juli).

Zo te zien 3 dagen vertraging van de MAERSK OHIO bij aankomst in Houston. In het weekschema staat 2017-08-27. Op de website staat: Arrival ‘Freeport Terminal (Houston)’ 30 Aug 2017, 07:00. Hij is nu bij Cuba.
https://my.maerskline.com/schedules/

Aankomst Rotterdam: APM 2 Terminal Maasvlakte II: 11 Sep 2017, 23:00

Ik begrijp uit andere posts dat Rotterdam/Tilburg tot de levering ca. 2 weken duurt? Zou kloppen dan is de levertijd ca. 3 maanden.
Dan zouden we zomaar eens op dezelfde boot kunnen staan. Die van mij is vandaag ook versprongen naar "Your Tesla has been loaded onto a vessel and is en route to Europe." nadat de status drie weken is blijven hangen op "De auto is an Fremont onderweg naar de haven" of iets in die trant.
 
  • Like
Reactions: resrc