Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
@Martin.. volgens mij hele grote kans dat we dezelfde boot hebben.. woensdag vetrokken uit de vs over een ruime week rond de 18e/19e in rdam en dan twee weekjes wachten voor transport naar Tilburg en inspectie..

Zie je in Tilburg

Ja zou leuk zijn Marcel, jij gaat wel erg uit van wind mee vanuit de VS haha, mij vertelde ze dat een boot er 5 weken over doet om in Rdam aan te komen en dan nog ruim een week om alles klaar te maken. Mijn auto is 27 dec met de boot vertrokken en komt naar verwachting 31 jan aan in R.dam. Ik wil je niet ontmoedigen maar een van ons zit er naast denk ik:)
 
Ja zou leuk zijn Marcel, jij gaat wel erg uit van wind mee vanuit de VS haha, mij vertelde ze dat een boot er 5 weken over doet om in Rdam aan te komen en dan nog ruim een week om alles klaar te maken. Mijn auto is 27 dec met de boot vertrokken en komt naar verwachting 31 jan aan in R.dam. Ik wil je niet ontmoedigen maar een van ons zit er naast denk ik:)
Gelukkig geen vijf weken :) ze gaan niet met een trekschuit

ttps://my.maerskline.com/schedules/?isFirstTime=true#vesselSchedules?vesselCode=025&fromDate=2018-01-05
 
  • Funny
Reactions: Bugno

ik weet niet hoe je aan dit schip komt maar op basis van deze link zou het diegene kunnen zijn waar mijn Tesla op staat:
https://my.maerskline.com/schedules...lSchedules?vesselCode=025&fromDate=2018-01-01
Status is op 10 januari veranderd.... dus op basis hiervan zou de boot op 19 in Rotterdam aankomt?
dus... 9 dagen met tussenstop in Antwerpen? :)
 
ik weet niet hoe je aan dit schip komt maar op basis van deze link zou het diegene kunnen zijn waar mijn Tesla op staat:
https://my.maerskline.com/schedules...lSchedules?vesselCode=025&fromDate=2018-01-01
Status is op 10 januari veranderd.... dus op basis hiervan zou de boot op 19 in Rotterdam aankomt?
dus... 9 dagen met tussenstop in Antwerpen? :)

Vanmorgen maar even gebeld met Delivery en daar kreeg ik te horen dat mijn auto nog niet op de boot staat. Vorige week de verkoper gebeld, hij gaf aan dat de auto 27 december op de boot was gegaan en dat de reis 5 weken zou gaan duren. Vanmorgen van Delivery een heel ander verhaal, de boot doet er, en dat staat ook op dit forum vermeld, 10-11 dagen over, maar de auto is dus nog niet verscheept. Hebben jullie dergelijke ervaringen?
 
Haha hier hetzelfde probleem, na zo lang wachten wil je ook wel een keer gaan rijden....

P.s. @Onno @Hulskamp, waar hebben jullie de beste verzekering voor je auto gevonden?
Eigenlijk nog niet mee bezig.. Ik zit met al mijn (bedrijfs)verzekeringen bij AON. Recent een ICE (voor een van mijn medewerkers) via hen verzekerd, liep smooth en prima prijs. Benieuwd waar ze in het geval van de Tes mee komen. Ik ga wel meerdere offertes opvragen, zoals in het 'verzekeringen' draadje te lezen is zijn er wel wat haken en ogen:-S
 
September besteld, mijn MS 75D zou half december geleverd worden, dat werd eind feb begin maart. Was een enorme teleurstelling waar ze niet echt een goed antwoord op hadden. Nu is de verwachte levering gesteld op eind jan begin feb. Het wisselt dus sterk! Hebben jullie enig idee wat de gemiddelde tijd is waar je mee moet rekenen?

Ik dacht dat ik hier de grootste pechvogel was tot nu toe, maar jij was het bijna :)
(ik bestelling bevestigd op 12 oktober, levering eind februari / begin maart).
 
Aanschaf in Nederland

- Besteldatum 16/01/2018
- Verwachte leverdatum eind Maart
- MS 100d

Verkoper gaf aan dat 100D's qua levering voorrang krijgen. Dat is ook zichtbaar op de online configurator. Aangegeven levertijd van een 75d is langer dan van een 100d
 
kleine update, mijn auto is klaar (in Amerika, 16-12-2017 bevestigd en 12/01/2018 in productie).

Uw Tesla is klaar en wordt van de fabriek in Fremont vervoerd naar de haven in de Verenigde States.
Geschatte levertijd: Eind februari - Maart (kwam 17-1-2018 in beeld)
 
Wat is ook alweer de truck om te achterhalen op welke boot je tesla staat? Die van mij is vandaag naar “on vessel” gegaan. De oude trucs lijken niet te werken bij mij.
Het kan snel gaan - vandaag is de status gewijzigd dat hij al in Tilburg is. Lijkt me allemaal wat snel dus verwacht dat de updates niet helemaal accuraat zijn - maar toch mooi meegenomen. Ook voicemail van Tesla dat ze eerste week van Feb kunnen afleveren conform initiële indicatie!
 
  • Like
Reactions: Geendiesel
kleine update, mijn auto is klaar (in Amerika, 16-12-2017 bevestigd en 12/01/2018 in productie).

Uw Tesla is klaar en wordt van de fabriek in Fremont vervoerd naar de haven in de Verenigde States.
Geschatte levertijd: Eind februari - Maart (kwam 17-1-2018 in beeld)

Ik zit een beetje in dezelfde flow, 10 dagen later bevestigd (26-12), vorig weekend status in productie en vanochtend de melding "Eind Februari - Maart). Snel hoor