Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Die van mij staat voor eind april/ begin mei, maar nog steeds in productie. Nadat ik mijn kvk had geüpload verdween opeens mijn pickup point. Kan ik ook niet aanpassen. Ze weten dus niet dat ik mijn auto in Tilburg wil ophalen Waarschijnlijk is de leverdatum gebaseerd op afhalen in Fremont. Gaat me niet lukken.
 
  • Funny
Reactions: Exiteer
Ik heb wat oude berichten hier doorgelezen, en kwam toen deze tegen:

"Nog niet panikeren ! Gebeurt bij iedereen dat plots de aflevering 1 maand achteruit springt. Kans is groot dat binnen een weekje de oude datum er op staat."

Dus misschien toch nog gewoon april/mei.
 
  • Like
Reactions: MarcelS
Gister was het dan (eindelijk) zover. Tegelijkertijd werd er nog 1 andere S afgeleverd dus geen topdrukte en geen gehaast.

Om 16:00 rondleiding door de fabriek. Helaas was iedereen verdwenen (dagje extra vrij ivm de topdrukte vorige week?) en was er dus weinig te zien.
Ik was destijds al bij de opening van de fabriek geweest. Toen was er veel meer te zien. Viel dus een heel klein beetje tegen.

Daarna naar de auto. Netjes onder de doek vandaan gehaald en wat ben ik weer blij met de keuze voor rood. Blijft persoonlijk natuurlijk.
2018-04-04 17.09.45.jpg


Vorige auto had lichte bekleding en hemel. Deze nu helemaal zwart. Ziet er heel stijlvol uit.

Aangezien er geen uitleg nodig was de auto goed bekeken. In totaal 6 gebreken gevonden wat helaas wel de bekende punten zijn, die er bij de controle echt wel uitgehaald hadden mogen worden.
Chrome wat niet netjes recht zit aan de bestuurderskant. Dashboard wat niet aansluit op de Center Console. Veel lijmresten bij de hemel bekleding. Diverse lak problemen (puntjes in/uit lak en veel swirls) en bij de rit naar huis blijkt de auto behoorlijk naar rechts te trekken.

MAAR.... Uiteindelijk zo blij dat ik een nieuwe besteld heb. Stoelen zitten veel beter en het verschil in acceleratie tussen een 85 en een 75D is echt heel goed te merken. De puntjes zullen vast netjes opgelost worden :rolleyes:
 
M
Gister was het dan (eindelijk) zover. Tegelijkertijd werd er nog 1 andere S afgeleverd dus geen topdrukte en geen gehaast.

Om 16:00 rondleiding door de fabriek. Helaas was iedereen verdwenen (dagje extra vrij ivm de topdrukte vorige week?) en was er dus weinig te zien.
Ik was destijds al bij de opening van de fabriek geweest. Toen was er veel meer te zien. Viel dus een heel klein beetje tegen.

Daarna naar de auto. Netjes onder de doek vandaan gehaald en wat ben ik weer blij met de keuze voor rood. Blijft persoonlijk natuurlijk.
View attachment 291925

Vorige auto had lichte bekleding en hemel. Deze nu helemaal zwart. Ziet er heel stijlvol uit.

Aangezien er geen uitleg nodig was de auto goed bekeken. In totaal 6 gebreken gevonden wat helaas wel de bekende punten zijn, die er bij de controle echt wel uitgehaald hadden mogen worden.
Chrome wat niet netjes recht zit aan de bestuurderskant. Dashboard wat niet aansluit op de Center Console. Veel lijmresten bij de hemel bekleding. Diverse lak problemen (puntjes in/uit lak en veel swirls) en bij de rit naar huis blijkt de auto behoorlijk naar rechts te trekken.

MAAR.... Uiteindelijk zo blij dat ik een nieuwe besteld heb. Stoelen zitten veel beter en het verschil in acceleratie tussen een 85 en een 75D is echt heel goed te merken. De puntjes zullen vast netjes opgelost worden :rolleyes:
Mooie auto. Veel plezier ermee.
 
  • Like
Reactions: Erik-S85
Gefeliciteerd :) Jammer dat zelfs op zo'n rustige dag toch nog de alom bekende issues terug komen. Ik ben benieuwd of iemand wel eens gevraagd heeft van 'Waarom valt jullie dit niet op?'

Ik moet eerlijk zeggen dat ze zelf 1 van de lakdefecten al opgeschreven hadden. Maar idd de chrome strips is een issue dat al zo oud is als de eerste Tesla.

Daarnaast speelt zeker mee dat het mijn tweede is. De eerste keer had ik alleen maar oog voor de center console en wilde zo snel mogelijk gaan rijden. Nu alle tijd genomen om alle punten te bekijken.

Verder heb ik ook helemaal geen perfectionistische tik hoor :oops:;)
 
  • Like
Reactions: MarcelS