Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Bij Limbo gaven ze aan dat de accu's enkele dagen later komen. Het is vervolgens onze assumptie dat ze nog op de Kentucky staan.

Dat Tilburg geen voorraad heeft verbaast mij niets. Sommige moeten 2 maanden wachten op een nieuwe voorruit of een 12V accu. Reserveonderdelen is een pijnpuntje bij Tesla
 
Mijn Tesla is woensdag 25 april besteld. Zal dit draadje eens doorlezen om te begrijpen hoe het proces er uit ziet en wat ik qua levertijd moet verwachten. Tesla geeft juli aan. Leasecontract van de Foutlander loopt 17 juli af, dus dat is een mooie streefdatum
 
Mijn Tesla is woensdag 25 april besteld. Zal dit draadje eens doorlezen om te begrijpen hoe het proces er uit ziet en wat ik qua levertijd moet verwachten. Tesla geeft juli aan. Leasecontract van de Foutlander loopt 17 juli af, dus dat is een mooie streefdatum

Het proces is een vorm van continue zelfkwelling. In het begin is het leuk, maar na 3 maanden begint het toch wel echt overal te kriebelen.
Omwille van je gezondheid is een voorraad/ex-demo auto afnemen verstandig :)
 
  • Funny
Reactions: MarcelS