Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Achteraf valt het altijd mee. In tegenstelling met de levering van de meeste ICE’s (mijn ervaring), wordt je nog aardig op de hoogte gehouden van de status via je account en later via de website van Tozz kun je je bootje nog volgen.

Het valt eigenlijk sws. wel mee. Voor een collega heb ik zo rond de tijd dat ik mijn MS heb besteld een VW Up! gekocht. Die is pas vorige week geleverd, en dat voor een auto die (neem ik even aan) bij onze oosterburen wordt gefabriceerd. En daar was dan ook nog "haast achter gezet" aldus de VW dealer
 
Delivery heeft aangegeven dat de accu's een paar dagen later komen. Het is vervolgens onze assumptie geweest dat die op de Kentucky staan, omdat die een paar dagen later komt tov de Ohio

Aha duidelijk, mij wordt wel steeds duidelijker dat Tesla niet heel erg vooruit denkt. ik zou zeggen dat ze een paar containers met batterijen op voorraad hebben staan in Tilburg, dat zou het allemaal wel een stuk sneller en makkelijker maken.
 
Aha duidelijk, mij wordt wel steeds duidelijker dat Tesla niet heel erg vooruit denkt. ik zou zeggen dat ze een paar containers met batterijen op voorraad hebben staan in Tilburg, dat zou het allemaal wel een stuk sneller en makkelijker maken.

De batterij, drivetrain en de auto zelf zijn al aan elkaar gekoppeld en getest in Fremont.
Er wordt in Tilburg niet een willekeurige batterij aan geplakt.
 
  • Informative
Reactions: MarcelS