Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo allemaal, ik mag mijzelf binnenkort bij de Tesla rijders voegen. Nu is het afwachten.... 7 juni is alles bevestigd en kijk nu al te lang naar de melding " Uw Tesla-bestelling is bevestigd en ingepland voor productie in onze fabriek." O wat zou ik graag willen dat er een status verandering plaats vindt.

"Mijn" 75D heeft alleen een relatief bijzondere optie de achteruit gerichte stoelen. Waarmee ik niet hoop dat het daardoor extra lang gaat duren. Nu is de gewenste levering nog augustus.
 
Zo...die van mij hebben ze geloof ik ingevlogen .... 14 mei besteld, 11 juni VIN toegewezen gekregen en zojuist belde men om een aflever afspraak te maken voor a.s. zaterdag om 16:00 uur. Een factory tour hoeft niet, die heb ik al eens gehad. Eindfactuur staat reeds in protal, kenteken bekend dus morgen even verzekering aanmelden en zaterdag rijden. Mijn vrouw zal ook blij zijn, die mag nog ff in de huidige S rijden tot dat zij haar M3 ontvangt. Ik vermoed dat ik geluk heb dat er een annulering heeft plaats gevonden van exact een configuratie zoals ik heb besteld.