Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Of is het nog steeds de trein die via North Carolina naar Norfolk gaat?!;) Schermafbeelding 2018-08-01 om 19.03.28.png
 
De Idaho heeft gisteren een tussenstop in Antwerpen gemaakt. Nu net met onze auto’s op weg naar Rotterdam. Morgen eerste wiel op Nederlandse bodem. Of remschijf, want volgens mij worden de wielen pas in Tilburg gemonteerd.
 
Iets met een as ja. Achteras. Ach, wat maakt het ook uit.

Het is zowel een voor- als achteras met daaraan vast wielen. Deze kunnen ook niet draaien, ze kunnen alleen recht vooruit of achteruit rollen met de auto's. Dit hebben ze laten zien bij de rondleiding door de fabriek. Deze dummy gaat eronder uit, de auto komt op een soort rijdende werkbank en dan gaat de echte drivetrain en accu eronder. De dummy's gaan met de boot weer terug naar Fremont.
 
  • Informative
Reactions: Alain13
Wat een verschillen qua productietempo! Geen idee wat er is, maar ik heb nog geen enkele update gehad. Ik kijk natuurlijk met een schuin oog naar de S van Questa, omdat de auto's vrijwel tegelijk besteld zijn (28 orders er tussen).

Ik wilde er mee op vakantie eind september, maar volgens mij ga ik dat nooit halen op deze manier :(.
 

Attachments

  • Screen Shot 2018-08-03 at 10.31.41.png
    Screen Shot 2018-08-03 at 10.31.41.png
    59.5 KB · Views: 46
  • image.png
    image.png
    57.5 KB · Views: 33