Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Na aflevering gaat hij gelijk naar een poets bedrijf voor een Modesta behandeling, dus ben hem dan al weer 4 dagen kwijt... Alles voor het goede doel :)

*slightly off-topic* Waar breng je hem heen? Die van mij gaat naar Ride & Shine, al is die net van Modesta overgestapt op Mayvinci. Het zal elkaar wel niet veel ontlopen, mijn huidige auto staat in de Modesta.
 
  • Like
Reactions: HWS
*slightly off-topic* Waar breng je hem heen? Die van mij gaat naar Ride & Shine, al is die net van Modesta overgestapt op Mayvinci. Het zal elkaar wel niet veel ontlopen, mijn huidige auto staat in de Modesta.
Clean=Clean in mijn woonplaats. Omdat ik 4 dagen geen auto hebt was dat het meest praktisch voor mij. Mijn compangion heeft zijn Tesla ook daar gedaan en is daar erg blij mee.

Ride & Shine ken ik wel geen ervaring mee. Site en shop zien er iig goed uit. En qua prijs ontlopens ze elkaar niet zo clean=clean was een paar honderd euro goedkoper.
 
Ik kreeg ook vandaag telefoon van Tesla. Mijn 100D komt op 6 Augustus met de Ohio aan in Rotterdam en ze wilden hem dan de laatste week van Aug overdragen. Ik ga de Vrijdag van die week op vakantie (met vliegtuig), dus heb gekozen voor halverwege September afleveren. Was geen enkel probleem.

Heb de DS op een vriendelijk manier op zijn hart gedrukt dat zij de auto héél goed na lopen op deuken en andere schade (zoals lak). Aangegeven dat ik kritisch ga zijn bij de aflevering en dat ik hem anders niet zal accepteren.

Dit alles op een normale manier, maar wel duidelijk geweest. Hij begreep het helemaal en ging er voor zorgen. (Wat moest hij anders zeggen?)

Ik wilde alleen bij Tesla duidelijk maken dat ze dit puntje toch echt goed moeten doen.
 
Alle beetjes helpen wellicht. Ik ben van plan dat ook netjes aan te geven, anders gaat hij terug om de op dat moment duidelijke onvolkomenheden op te lossen

Enige is wel dat onze vakantie direct na ontvangst van de S ingepland staat. Krijg je dan een 'loaner' mee of betekent het dat er naar een andere oplossing gezocht wordt?
 
Hmmm 2 augustus in Rotterdam... de mijne ligt momenteel voor anker in R’dam en wordt morgen de haven binnengehaald.
Maar ik heb nog geen telefoontje van tesla gehad... toch vreemd???

Uit de categorie ‘omgaan met teleurstellingen’....
Ik heb de verkeerde aanname gedaan toen ik gebeld ben 2-3 wkn geleden... ik dacht dat mijn tesla op de Iowa zou meeliften. Na zelf vandaag nog eens met Tesla gebeld te hebben kreeg ik te horen dat hij toch echt op de Ohio staat...
Even de verwachtingen bijstellen en wat langer van de voorpret genieten
 
  • Like
Reactions: MarcelS
Ik heb hem erbij staan hoor Questa! Ik zie dat die van jou waarschijnlijk morgen (de 27e) in productie gaat? Heb je daar al bericht van gekregen? Btw wij zitten 28 auto's uit elkaar qua VIN :)

Dit is een datum die ik heb gekregen van het delivery center, 27e of 28e werdt gezegd. Wat wel redelijk overeenkomt met de end of production date van de 30e. Nog geen bevestiging gehad. Ben benieuwd of wij vrijwel tegelijk in productie gaan :)

Hoe kun je zien welk nummer je bent? Die van mij is 4 dagen geleden in productie gegaan, nummer 6797X

Hier houd de community de bestellingen bij, aan het VIN nummer kun je zien hoever je uit elkaar zit.
Model S/X Order Tracker
 
Op mijn verzoek heb ik de levering uitgesteld. Mijn huidige V60 PIH gaat begin september terug naar de Leasemaatschappij. Nu overlap beperkt tot 2 weken. Ik weet al wel in welke in ga rijden. :). Alhoewel de V60 een fijne auto is met toch ook 300 pk.
 
Hier houd de community de bestellingen bij, aan het VIN nummer kun je zien hoever je uit elkaar zit.
Model S/X Order Tracker

In het kader van 'wachten duurt lang': ik heb nog geen productiemelding gekregen. Mij valt op dat vrijwel alle VIN nummers van de order tracker van de link hierboven eindigen op '55'. En dat (voor nu) rij nr 10 en 11 hetzelfde chassisnummer hebben gekregen / opgegeven :)