Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Hmmm..... volgens AUTOPRESTIGE - Vehicles Carrier: current position and details | IMO 9190157, MMSI 255801580, Callsign CQQG | Registered in Portugal - AIS Marine Traffic zit dat schip nu in de haven van Bremer, Duitsland, en komt het pas op 17/2 aan in Oslo.

Deze Twitteraar had de naam van de boot blijkbaar wel losgepeuterd ...
Hij heeft wel geluk dat deze voor Scandinavië niet in containers zitten, want dat zou nogal een gek zicht zijn! :biggrin:

View attachment 72121
 
Vandaag een teleurstellende mededeling. Mijn bestelling waarvan levering initieel voorzien was voor half januari is nog maar eens uitgesteld tot half maart. Blijkt een probleem te zijn met transport. Staat inmiddels meer dan 5 weken Productie voltooidUw Model S is onderweg vanuit de fabriek. Spijtige van de zaak is dat ik verzaakt heb aan een upgrade naar de D omdat de levertijd eind maart begin april zou worden. Ik zie hier dat er reeds leveringen zijn voor de D vanaf half maart. Mijn enthousiasme is dus naar het nulpunt gedaald. Intussen krijg ik het nieuws dat de Center Console is binnengekomen en ik een afspraak kan maken voor installatie volgende week ?? De timing kon niet beter.
 
Vandaag een teleurstellende mededeling. Mijn bestelling waarvan levering initieel voorzien was voor half januari is nog maar eens uitgesteld tot half maart. Blijkt een probleem te zijn met transport. Staat inmiddels meer dan 5 weken Productie voltooidUw Model S is onderweg vanuit de fabriek. Spijtige van de zaak is dat ik verzaakt heb aan een upgrade naar de D omdat de levertijd eind maart begin april zou worden. Ik zie hier dat er reeds leveringen zijn voor de D vanaf half maart. Mijn enthousiasme is dus naar het nulpunt gedaald. Intussen krijg ik het nieuws dat de Center Console is binnengekomen en ik een afspraak kan maken voor installatie volgende week ?? De timing kon niet beter.

Evt overstappen naar een voorraadmodel?
 
Heeft er nog iemand meer informatie over z'n P85D?
Ik zag in een andere thread een geplande aflevering op 9 maart in Düsseldorf (ook via Tilburg vermoed ik?).
Hoeveel weken op voorhand krijg je normaal een definitieve datum?

Bij mij de gekende Teslaanse stilte. Ik heb op 4 februari een e-mail gestuurd en ben nog steeds aan het wachten op enig teken van leven.

En zeggen dat ik binnen mijn bedrijf de regel hanteer dat er binnen 24 uur gereageerd moet worden op e-mails van klanten. Er is nog veel werk aan de winkel bij Tesla als ze met 50% per jaar willen groeien. Gaat op deze manier niet lukken.
 
Bij mij de gekende Teslaanse stilte. Ik heb op 4 februari een e-mail gestuurd en ben nog steeds aan het wachten op enig teken van leven.

En zeggen dat ik binnen mijn bedrijf de regel hanteer dat er binnen 24 uur gereageerd moet worden op e-mails van klanten. Er is nog veel werk aan de winkel bij Tesla als ze met 50% per jaar willen groeien. Gaat op deze manier niet lukken.

Hier hetzelfde verhaal...
Gisteren was hier nog iemand van Tesla om wat spullen op te halen (mijn vrouw had een verrassingsfeestje georganiseerd, gesteund door Tesla (gadgets, tent, inkleding, ...).
Hij vertelde me dat hij niets mocht zeggen over de P85D's...

Op het Teslaforum is er wel een Nederlander die meldt dat hij z'n wagen 20/02 zal ontvangen (hij heeft gisteren foto's gekregen waarop je kon zien dat zijn wagen in Rotterdam was).
 
Tja, mijn niet-D Model S staat al heel lang op "late february". Aangezien dat uiterlijk volgende week is, en ik nog niets gehoord heb, ga ik er vanuit dat dat niet gehaald gaat worden. Wel slordig: de DS had een paar weken geleden ook deze streefdatum genoemd en laat nu niets meer horen.
 
Las op ander forum dat iemand zijn P85D komende donderdag op gaat halen in Tilburg en dat hij foto's heeft gezien (die foto's nog niet gedeeld.)
Ik sta nog steeds op 9 Maart. Ze zouden bellen als het vooruit geschoven zou worden. Maar ziet eruit dat onderstaande persoon bij allereerste shipment zat?

Europe delivery p85d | Forums | Tesla Motors
w.r | FEBRUARY 16, 2015
Got foto's as proof that my P85D arrived in Tilburg. I will pick it up coming Thursday afternoon or Friday morning!! So up for an awesome weekend!!!))))
 
Mijn S85 zou februari geleverd worden maar ondanks dat de auto sinds 7 januari klaar lijkt te zijn stond hij volgens de DS begin februari nog te wachten op een schip. Dus waarschijnlijk zit daar het probleem, vervoer van New York naar Rotterdam. Misschien wachten ze tot het schip "gevuld" is. In ieder geval zal met een quarterly result gedreven bedrijf als Tesla ze alle autos voor het eind van het kwartaal uitgeleverd hebben
 
Ik heb mijn P85D begin januari besteld en zou eind April komen.
Inmiddels is het eind Maart en staat hij nu al zo'n 2 weken in modus: De Tesla-fabriek is uw model S aan het bouwen.
Spannend! Vandaag een Voicemail van DS dat de auto eind Maart gaat komen. Daarnaast de vraag of ik al een stroompuntje heb gemaakt want dat moet nu toch wel bijna klaar zijn... Euh..... Ff regelen...
 
image.jpg
De eerste P85d in Europa. Een vriend (zit niet op dit forum) is de trotse eigenaar.
 
Vandaag levering ineens verschoven van maart naar late maart ;-(

Wel bericht over middenconsole:
Hartelijk dank voor het bevestigen van uw order.

U ontvangt deze e-mail ter bevestiging van uw bestelling van het Piano Black Center Console met micro iPhone 5/6 docking kit.

Uw console wordt verstuurd naar SC Tilburg en wij hebben doorgegeven dat u graag het console voor levering geïnstalleerd zou willen hebben.

De betaling van €550,01 incl. btw, installatie- en verzendkosten, kunt u voldoen bij uw service centrum na plaatsing van het Center Console.