Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie doet wat?

This site may earn commission on affiliate links.
Eigen bedrijf. Architect. In mijn vak betekent architectuur niet iets met ICT, maar met bouwwerken.

Daarnaast adviseer ik als lid van verschillende commissies het Rijk en enkele provincies over ruimte, mobiliteit, innovatie en de invloed daarvan op onze leefomgeving (bijvoorbeeld de energietransitie)
 
Ik ben sinds 2004 ZZP'er, vooral in de technologie- en mediahoek. In het verleden ben ik als tech-journalist vooral actief geweest voor computertijdschriften. Momenteel slechts af en toe nog. Ik schrijf op freelancebasis reviews voor Tweakers (camera's, drones, actiecams, smarthome en technologie in het algemeen).

Daarnaast ben ik twee jaar geleden begonnen met een eigen boekenuitgeverij (plus webshop) Ik schrijf al sinds 2005 boeken, maar tot voor kort vooral voor een vijftal grote uitgeverijen. Sinds 2016 doe ik dit geheel in eigen beheer. Voornamelijk over technologie en fotografie. Maar het aanbod is en wordt dit jaar verder verbreed, ook met boeken van andere auteurs.
 
Hier ook een ICT-er: sinds 2009 als ZZP-er werkzaam als SAP consultant.

Voor wie bekend is met SAP, ik verdien mijn boterham door de gebruik(er)svriendelijkheid van SAP software aanzienlijk te vergroten :)
Je houdt je dus bezig met het verwijderen van de software? ;)

Als oud-IT-er die zich veel te lang heeft bezig gehouden met SAP-implementaties, -splitsingen en -uitfaseren mag ik wel een grapje maken, toch?
 
Als ze nou eens bij SAP ook eens wat mensen in dienst zouden nemen met zo'n instelling in plaats van alleen maar omgeschoolde JCL programmeurs.

Die hebben ze ook wel, geloof me... Probleem was altijd dat bij SAP de bedrijfsprocessen voorop stonden, dat moest foutloos werken. Dat gebruikers ook met de software moest werken kwam pas op de 19e plaats.

Sinds een paar jaar merk ik overigens een volledige omslag, en komen gebruikers op de 2e plek, of -- in het geval van de iOS SDK -- zelfs op de eerste plaats. Deze laatste is samen (!) met Apple ontwikkeld, en daar heeft SAP een hoop van geleerd
 
Ik heb een bedrijf dat electrisch aangedreven treinen verkoopt in de hele wereld, vanuit de filosofie van onze treinen leek ons het een goede match met Tesla.

Binnenkort kunnen wij onze klanten op Schiphol ophalen met mijn Tesla S.

www.wattman.world

Als regelmatig reiziger in dieselversies van dit soort treinen (vorige week nog) juich ik elektrificatie van harte toe. Krijgt het ding ook Autopilot? Ze rijden immers altijd hetzelfde rondje...
 
Lijkt mij niet echt werkbaar in winkelcentra tussen de consumenten, wij hebben wel een pracht anti-collision system.

Dat klinkt goed. Ik ben natuurlijk wel benieuwd of het stoomtrein design ooit nog evolueert tot electric looks of dat die uitlaatpijp onmisbaar is voor het label toeristentrein :)
 

Attachments

  • 868E237A-8E24-4421-B8B0-641DCEDA9908.jpeg
    868E237A-8E24-4421-B8B0-641DCEDA9908.jpeg
    836.5 KB · Views: 51
Dierenarts en werkzaam in de sales organisatie van Hill's Pet Nutrition. Daar heb ik als aanvullende taak het zodanig begeleiden van allerlei ITers zodat ze gebruiksvriendelijke crm en order tools ontwikkelen waarbij geen ellenlange trainingen of handleidingen noodzakelijk zijn ;-)
 
  • Like
Reactions: robertvg