Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Vanavond even over half acht op de N205 bij Vijfhuizen, een denk ik gloednieuwe: kenteken .-SNX-.. Kleur niet goed te zien onder de natriumlampen.
Genoot duidelijk van het acceleratievermogen; ging als de brand bij de verkeerslichten weg :smile:. Kan mij er iets bij voorstellen. Iemand van het forum?
 
Last edited:
Na lang overleg is het grijs geworden, geen performance. Moet zeggen dat dit hoe dan ook snel genoeg is voor mij. Verschil met performance is wel voelbaar, maar daar merk je eenmaal onderweg veel minder van. Even inhalen ofzo gaat hoe dan ook erg rap.
 
4ejuguqu.jpg


Zojuist tussen helmond en eindhoven.
 
Ik spot net bij mij om de hoek in Haarlem deze P85, zit de eigenaar hier op TMC? Leuk om even kennis te maken! Misschien gaan we dezelfde publieke laadplek(ken) gebruiken (ik ben voorlopig van plan voornamelijk publiek te laden, is niet zo ver van huis, en heb geen eigen parkeerplek/oprit).

IMG_20131122_085027a.jpg
 
Het wordt eindelijk gezellig op de weg. Ook in het oosten.
Vanochtend het hele stuk A1 tussen Deventer en Hengelo opgereden met een witte MS 85.
7-SPN-xx. Iemand van het forum hier?
Ik was het niet :)

Maar ben het wel met je eens, begin steeds meer S'en te spotten. Kreeg gisteren overigens nog een duimpje van een X5 rijder die helemaal blij was een S te zien.
de N205 begint een duur stukje te worden met die lekkere bochten:
Bah, Gatso, een bedrijf waar Nederland niet trots op moet zijn.

Dat is echt een stelletje landverraders wat bergen met geld verdiend over de rug van zijn mede landgenoten (of lotgenoten?).
 
Ik was het niet :)

Maar ben het wel met je eens, begin steeds meer S'en te spotten. Kreeg gisteren overigens nog een duimpje van een X5 rijder die helemaal blij was een S te zien.
Bah, Gatso, een bedrijf waar Nederland niet trots op moet zijn.

Dat is echt een stelletje landverraders wat bergen met geld verdiend over de rug van zijn mede landgenoten (of lotgenoten?).

tja, jullie hebben er nog iets aan (werkgelegenheid, belastingen, ....)
Hier kennen we ze ook. Brengen niks op. Alleen maar Geld uit onze zakken kloppen.