Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Tesla gespot in Italië

Iemand van hier ?

DSCN1934.JPG
 
Vanavond bij het verlaten van mijn oprit reed ik bijna recht tegen een Belgisch broertje aan. De 1 KPV 207. Ik nog toeteren maar kreeg geen reactie.
Wat wel weer grappig was was dat hij duidelijk op de navigatie reed, op de N44 ging hij in de baan voor rechtsaf rijden om nog net op tijd weer terug op de doorgaande rijbaan te komen.
 
XB zonet gespot net voor afrit Aalst op de E40.
Ik reed wel met een blauwe bmw 1 reeks.

XA4 rijdt met XB ;)


Yep, klopt! Moest naar Jette vandaag voor een Technische Opleiding bij Bosch-Siemens, was daar maar klaar om 17u45.
Moet rond 18u15 geweest zijn vermoed ik… .

@Monkey : sorry, niet geregistreerd. Volgende keer eens zwaaien. :)
 
Dat sommigen hier nog zwaaien naar andere tesla's, dat heb ik lang geleden (ergens medio 2014) al opgegeven.

Ik zwaai wel altijd naar landrover defenders, die zwaaien altijd (zonder uitzondering!) naar elkaar.

Behalve als ik naar ze zwaai terwijl ik vergeet dat ik in de defender zit, dan krijg ik een meewarige blik terug. Gelukkig vergeet ik zelden dat ik niet in een defender zit, dat is één van de "unique selling points" van een defender. Door middel van een unieke combinatie van geluid, zijwaartse bewegingen, het contact tussen linker schouder en deur én de geur van dino resten die zijn omgezet naar brandstof en smeermiddelen wéét je zonder kijken dat je in een defender zit. Overigens een spreekwoordelijk zonder kijken, want autopilot heb je natuurlijk niet.

image.jpeg