Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Was vast een AP2 auto...:confused:

Dat was ook mijn eerste gedacht nadat ik van de schok bekomen was :rolleyes:
Want ik reed op de rechtse rijstrook omdat ik die afrit er af moest, hij steekt mij langs links voorbij, pinkt, komt voor mij rijden, blijft pinken en neemt de afrit. En ik heb onlangs ook met een AP2 auto gereden en die ging ook heel vlot opzij als ik pinkte, dus het kan dat hij bleef pinken en met een klein schokje nog een rijstrook naar opzij ging. Maar de afrit was wel redelijk lang en pas helemaal op het einde bedacht de bestuurder zich. Of misschien dat de bestuurder niet doorhad dat dat de afrit was en niet nog een rijstrook. Maar dan nog is dat geen excuus om de verkeersregels zo hard te overschrijden en andere auto's in gevaar te brengen, dan neem je de afrit en rij je er honderd meter verder terug op :confused: Het zal ook een redelijk nieuwe Tesla-chauffeur geweest zijn, anders weet je hoelang de wachttijd voor Tesla-onderdelen kan zijn en dan rij je voorzichtiger :eek:
 
Op Madeira hadden we geen Tesla verwacht, totdat we werden ingehaald door een rode P90D.
Even later stond hij bij een laadpunt in de haven van Funchal ... maar het is zeker niet iemand van ons clubje :cool:
20171213_130909.jpg
 
  • Like
Reactions: dicktump