Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
WhatsApp Image 2017-11-13 at 16.06.53.jpeg


Gespot in Q-Park! Forum lid van hier?
 
Ik moet eerlijk bekennen dat in niet al te drukke garages ik mijn X ook zo parkeer. Ik heb al genoeg parkeerdeukjes gehad in het verleden. Ben ik liever zelf de hufter......
Persoonlijk vind ik het ronduit asociaal. Want ik heb al vaak genoeg gezien dat ik een P in reed (die dan in de ochtend niet druk was) dat ik niet kon parkeren omdat iemand over twee plekken heen staat.

Ja, veel parkeergarages zijn krap, maar om dan maar twee plekken te pakken? Mwa, vind ik niet kunnen.
 
Het is niet mijn auto, maar dit zijn snelle, stevige kwalificaties gebaseerd op aannames. Het nemen van een foto duurt hoogstens 1/30 van een seconde. Dus je ziet slechts 1/30 sec van iets wat mogelijk veel langer heeft geduurd. Stel nu eens dat de Tesla een uur of wat eerder parkeerde tussen twee auto's die zodanig stonden (heel goed mogelijk met die veel te smalle stroken) dat dit de enige plek was... Dan ontstaat in eens een heel ander beeld. En ook dat is mogelijk.
 
Het is niet mijn auto, maar dit zijn snelle, stevige kwalificaties gebaseerd op aannames. Het nemen van een foto duurt hoogstens 1/30 van een seconde. Dus je ziet slechts 1/30 sec van iets wat mogelijk veel langer heeft geduurd. Stel nu eens dat de Tesla een uur of wat eerder parkeerde tussen twee auto's die zodanig stonden (heel goed mogelijk met die veel te smalle stroken) dat dit de enige plek was... Dan ontstaat in eens een heel ander beeld. En ook dat is mogelijk.

Jahoor en zo kun je alles wat krom is recht praten.... je kunt ook niet zien of de rest van de parkeergarage leeg staat, maar daar gaat het niet om, het gemak waarmee diverse forumleden reageren op deze foto dat zij dat ook doen om een deukje te voorkomen... triest. De gedachte alleen al deugt niet. Dan voel je je superieur met je dikke bak, stel je boven de gewenste gedragsnorm en dat kun je best asociaal noemen.
 
Deze morgen rond 08u10 op de ring rond Roeselare t.h.v. het op- en afrittencomplex Beveren - Ardooie ( afrit 8 E403 ) een witte Model X100D die achteraan ingereden was op een andere wagen. Voorbumper zwaar beschadigd.
Heel recente nummerplaat 1-TD.-...
Chauffeur had een Tesla jasje aan, hopelijk geen SeC medewerker die iemand zijn wagen ophaalde... :eek:
Spijtige zaak in elk geval. Hopelijk niemand van hier??
 
Deze morgen rond 08u10 op de ring rond Roeselare t.h.v. het op- en afrittencomplex Beveren - Ardooie ( afrit 8 E403 ) een witte Model X100D die achteraan ingereden was op een andere wagen. Voorbumper zwaar beschadigd.
Heel recente nummerplaat 1-TD.-...
Chauffeur had een Tesla jasje aan, hopelijk geen SeC medewerker die iemand zijn wagen ophaalde... :eek:
Spijtige zaak in elk geval. Hopelijk niemand van hier??

Toevallig geen witte X P100DL? Mij zijn ze gisteren een vervangwagen komen brengen met nummerplaat 1-TB... en de andere wagen was dezelfde witte X met een gelijkaardige nummerplaat. Maar zelfs als het een vervangwagen is, blijft het doodzonde :(