Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Goed van je! Laat je het weten mocht je antwoord krijgen?

Zeker weten. ;)

@Limbo2121
Die slechte naam zoals ik noemde in de mail maak ik op uit de reacties onder het filmpje op Dumpert.

0E3374CC-9C5C-425D-B78A-E5A476D18D99.png
 
Stel iemand heeft verschrikkelijk nieuws gehoord en is daardoor compleet van slag. Normaal doet hij zijn afval keurig in de prullenbak. Doordat hij er helemaal niet bij is, gooit hij onbewust zijn afval door het raam naar buiten.
Hoe zou je dan reageren? Ook met hufter?
 
Stel iemand heeft verschrikkelijk nieuws gehoord en is daardoor compleet van slag. Normaal doet hij zijn afval keurig in de prullenbak. Doordat hij er helemaal niet bij is, gooit hij onbewust zijn afval door het raam naar buiten.
Hoe zou je dan reageren? Ook met hufter?

Ok...even terug naar de basis. Je raam openen en je vuilnis naar buiten gooien is kansloos gedrag (per definitie).

Ik vind het heel lief dat je het opneemt voor deze "John Doe" maar om het even naar mijn situatie te vertalen...ik heb ook wel eens slecht nieuws gehad, maar ging me toen niet kansloos gedragen. In dat opzicht denk ik dat mijn ouders een betere job hebben afgeleverd dan de zijne.

Onbewust? Niet echt volgens mij. Meneer is volgens mij redelijk bewust op zoek naar alle "pleuris" zooi in zijn auto om dat naar buiten te werken.
 
In sommige landen is het de gewoonte om afval gewoon weg te gooien, Was eens in Tunesië op bezoek en viel me op hoeveel rotzooi daar wel niet rondslingerde (mn het plastic - werkelijk overal). Doet me ook denken aan sommige taxi-chauffeurs die de gewoonte hebben al wachtend hun dieselmotor aan te laten. Kwam er eens een tegen bij SeC Amsterdam, nadat ik riep dat hij vergeten was de motor uit te zetten werd dat (in tweede instantie, eerst was het "doe ik altijd"..) wel gedaan... Maar heb met zo'n vriendelijke opmerking ook wel eens enorme woede weten op te wekken... "mijn auto.. dar ga ik zelf over" etc..

Wil het uiteraard niet goedpraten, maar dergelijk gedrag is vaak te verklaren door cultuurverschillen..