Over op- en afritten gesproken...
Kleine omweg van de navigatie. Blijft toch een zwakte.
Offtopic: Met versie 8 gelukkig opgelost.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Over op- en afritten gesproken...
Kleine omweg van de navigatie. Blijft toch een zwakte.
Nou ja zeg, dat is niet aardig om dat op te merken.220V ? Dat is wel een hele oude Tesla.
Zie: "Europa: naar 230 volt" Lichtnet - Wikipedia
Nou ja zeg, dat is niet aardig om dat op te merken.
Zit die eigenaar zich elke dag bij zijn mooie Tesla te verbijten dat hij de verkeerde tekst heeft gekozen...
Niet persee Maarten, het kan een juiste bewuste keuze van de eigenaar zijn:
"De hoogte van de spanning is een compromis tussen enerzijds een zo laag mogelijke spanning vanwege de elektrische veiligheid en anderzijds een beperking van de maximale elektrische stroom, die de minimale dikte van de geleiders bepaalt. Om hetzelfde elektrisch vermogen over te brengen, moet men de stroom verdubbelen als men de spanning wil halveren. Tesla had ingeschat dat circa 220 volt een goed compromis zou zijn."
Volgens mij zie ik een hoop 'rood' bij de afslag die je zou verwachten. Google reageert daarop en zoekt een 'betere' route en die kan ogenschijnlijk wat 'vreemd' zijn. Herkenbaar, zelf ook diverse malen meegemaakt. Overzicht en gezond verstand zijn voor mij de oplossing.Over op- en afritten gesproken...
Kleine omweg van de navigatie. Blijft toch een zwakte.
Volgens mij zie ik een hoop 'rood' bij de afslag die je zou verwachten. Google reageert daarop en zoekt een 'betere' route en die kan ogenschijnlijk wat 'vreemd' zijn. Herkenbaar, zelf ook diverse malen meegemaakt. Overzicht en gezond verstand zijn voor mij de oplossing.
Heb je al geprobeerd om de klep verder omhoog te duwen met de hand? Je kan het ook op die maximale hoogte programmeren door de klepknop een tijd ingedrukt te houden tot hij weer piept.Gisterenmiddag een model x donkergrijs (of zwart) bij makro delft. Stond overdekt geparkeerd, net als ik met mijn model x. Merkt dat de achterklap niet volledig openging terwijl er nog veel ruimte was....lastig de boodschappen inladen zo. Iemand van hier zelfde probleem gehad?
Sta daar af en toe. Moet je vaak bij de belasting zijnBij Regus (Teleport Towers) in Amsterdam Sloterdijk staan er regelmatig Tesla's, zijn er berijders van dit forum bij?
Wat had hij dan moeten doen, tanken?Aan de X rijder die zonet op de E313 in Ranst via het tankstation de file probeerde te ontwijken: heel asociaal en het had niks nut.