Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Daar geloof ik niets van. Voor zover ik weet is een auto die in het water heeft gelegen instant total-loss. Uiteindelijk gaat alles corroderen, schimmelen en stinken. Klant heeft waarschijnlijk gewoon een ander gekregen.

Ik vond het nog niet zo diep.
wpid16858-DSC03816.jpg

wpid16860-DSC03818.jpg
 
Kleine anekdote. Als wielertoerist heb ik de gewoonte om discreet mijn duim omhoog te steken als ik EV kruis. Onlangs deed ik hetzelfde bij een X ergens rond Kortrijk. Enkele ogenblikken later werd ik gecoupeerd door diezelfde X. Gesticulerend vroeg hij me wat mijn probleem was. Toen ik vriendelijk en geschrokken hem bedankte om elektrisch te rijden, kwam er enkel nog "onnozelaar" uit zijn mond... iemand van hier?
;)
 
Kleine anekdote. Als wielertoerist heb ik de gewoonte om discreet mijn duim omhoog te steken als ik EV kruis. Onlangs deed ik hetzelfde bij een X ergens rond Kortrijk. Enkele ogenblikken later werd ik gecoupeerd door diezelfde X. Gesticulerend vroeg hij me wat mijn probleem was. Toen ik vriendelijk en geschrokken hem bedankte om elektrisch te rijden, kwam er enkel nog "onnozelaar" uit zijn mond... iemand van hier?
;)

Was vast deze

Een kudtkoekiewall. Omdat dat moet, van de kudtkoekiewet.
 
't is al lang geleden zeker dat je in het OV hebt gezeten? :) In de bus of trein hoef je geen gordel om.
Gordelplicht is er wel in een camper, en daar mag je AFAIK alleen in de rijrichting zitten tijdens het rijden.

Haha eerlijk gezegd zit elke week twee keer in de trein en twee keer in de stadsbus (wat een feest!) en daar zitten idd geen gordels in - heb het even zelf na gezocht en blijkbaar hebben streekbussen en bussen voor internationaal transport/vervoer wel degelijk gordelplicht. Toch apart dat de politie zelf dan vrolijk door die bus heen wandelt. Maar goed, alles voor de goede zaak uiteraard en elke apperd achter het stuur is er eentje teveel...
 
Ik hoop niemand van hier (invoegend vanaf de A8 op de A10 Noord), lekker over een doorgetrokken streep en een puntstuk invoegen omdat je geen geduld kan opbrengen achter een vrachtwaggel? En dan de pech hebben dat de jongens van “now you know” achter je zitten met draaiende camera haha (rond 08:43)

 

Attachments

  • 6DFDA61E-3ADA-4B4E-95D7-D1F8128A59FA.jpeg
    6DFDA61E-3ADA-4B4E-95D7-D1F8128A59FA.jpeg
    306.4 KB · Views: 43
  • Like
Reactions: PaulusdB
Ik hoop niemand van hier (invoegend vanaf de A8 op de A10 Noord), lekker over een doorgetrokken streep en een puntstuk invoegen omdat je geen geduld kan opbrengen achter een vrachtwaggel? En dan de pech hebben dat de jongens van “now you know” achter je zitten met draaiende camera haha (rond 08:43)

ik ben niet zo onder de indruk.... zie het probleem in dit geval niet zo...
had ik kunnen zijn (was het overigens niet) :rolleyes: