Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Wie waren het? Hoofddorp parkeergarage bij het Spaarne ziekenhuis...
 

Attachments

  • IMG_20200731_081023.jpg
    IMG_20200731_081023.jpg
    546.4 KB · Views: 89
Ik gok op een onervaren EV rijder die nog niet besefte hoeveel impact een object op je dak kan hebben op de range(...als je lekker 130 blijft rijden met tegenwind...).
Zal toch echt wel iets anders aan de hand zijn.
Want hoe onervaren kun je zijn met een Model 3 uit Maart 2019?
En gegeven de dakkoffer, zijn jammerende passagiers nagenoeg zeker. Dat werkt wel preventief op het randje van het bereik opzoeken, lijkt mij.
 
Dan is die kans groot dat die ander een Nederlander was.
In België kan je beboet worden om niet uiterst rechts te rijden. Maar gebeurt zelden en veel Belgen zondigen hier dus ook wel tegen.

Sluit niet uit dat rechts inhalen ook een (nog grotere) overtreding is.
Als je met nog groter bedoelt een hogere boete, ja dan is het een grotere overtreding....
Duitsers zijn er ook een ster in om in het midden of links te blijven hangen kilooooooometers lang.

Dus vandaar; als je er rechts langs kan, rijdt er iemand anders onnodig links.
 
  • Like
Reactions: Phil V
Als ie er rechts langs kon...
Dat zegt iedereen die er bij mij rechts voorbij schiet en me dan coupeert om z'n voorligger niet te raken.

Pas als je de lengte van je veiligheidsafstand meetelt in de totale lengte van je auto, kan je pas stellen of het slim en veilig is om er rechts voorbij te gaan.

Oh, en die veiligheidsafstand moet je ook bijtellen bij de mensen die je net hebt ingehaald, niet vlak voor hun neus gaan invoegen.
 
Dat zegt iedereen die er bij mij rechts voorbij schiet en me dan coupeert om z'n voorligger niet te raken.

Pas als je de lengte van je veiligheidsafstand meetelt in de totale lengte van je auto, kan je pas stellen of het slim en veilig is om er rechts voorbij te gaan.

Oh, en die veiligheidsafstand moet je ook bijtellen bij de mensen die je net hebt ingehaald, niet vlak voor hun neus gaan invoegen.
Gaaaaap

kan je niet beter iemand overtuigen dat tanken heel lang duurt en dat de service van Tesla fantastisch is? IPV overal wat van te vinden?