Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn eerste MS uit 2013 was echt wel een classic. 60kWh batterij, stoffen zetels, hoedenplank en supercharge mogelijkheid als optie
Voor de hoedenplank moest ik € 300 bij betalen :). Twin chargers was ook een betaalde optie, evenals de parkeersensoren. De eerste tijd was er zelfs nog geen supercharger. Heb vaak met samengeknepen billen nog maar net het stopcontact thuis gehaald. De rode en blauwe adapters werden nageleverd.
Wat ik wel heerlijk vond was de ranger service. Die heb ik toen voor 4 jaar aangeschaft en dat was maar goed ook. De proefrit werd in Antwerpen gedaan.
 
1708086286156.png

Die google streetview wil ik wel zien 🙈

Nederlandse bestuurder auto Google Streetview stomdronken achter het stuur, wagen belandt in gracht
 

Deze ken ik wel. Eigenaresse van deze auto zit niet hier op het forum zo ver ik weet, wel op Instagram (@volpelightsong) met veel foto's hiervan. Je moet natuurlijk houden van dit soort designs, maar in het echt ziet deze er zeker heel leuk uit. Is volledige Startech bodykit wat hier ook op zit, met nog veel andere dingen.