Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Zeer goedkoop laden SWD

This site may earn commission on affiliate links.
we winnen nog weer een paar dagen :D

tot 31 July

1625215842994.png
 
hebben jullie een goed alternatief voor die kaart?

Ik heb zelf Allego chargers overal in mijn buurt.

Heb een vattenfall incharge pas aangevraagd (omdat die adverteren met 0,2178 E/KwH in Brabant) maar blijkt dat die bij Allego toch uitkomt op 0,40 E/KwH.

Heb een chargepoint kaart aangevraagd (staat op laadpastop10 dat Allego tussen de 25 en 35ct /KwH moet zijn), maar die blijkt zelfs 70 ct/Kwh te zijn!

New Motion zit op 37 ct/kwH en lijkt voorlopig het beste alternatief te zijn.
 
Waar heb je dat gevonden?
In het online account maar ik kreeg vandaag een mailtje dat ons account per direct is gedeactiveerd. (ondanks dat er online nog wel 28-8-2021 als "ende" staat)
Helaas maar het was ook te mooi om waar te zijn, zeker voor mensen zonder eigen laadpaal zoals wij.
Zodra de accu leeg is ga ik het nog wel een keer proberen, en andres het 0,37euro/kWh tarief dat is ook niet slecht en een beetje winst gun ik ze wel.
 
bij mij is SWD inderdaad ook ermee opgehouden :(

gebruik nu volgende laadpassen:
* Vattenfall in brabant en limburg bij vattenfall laadpalen (22ct/KwH)
* NewMotion/Shell Recharge voor de rest
* nog niet, maar ga mijn chargepoint pas ook activeren. ik zag in de app een paar laadpalen staan die gratis zijn. Moet nog eea verifieren maar als dat helemaal werkt is dat mooi meegenomen!
 
  • Like
Reactions: BMW740iL
bij mij is SWD inderdaad ook ermee opgehouden :(

gebruik nu volgende laadpassen:
* Vattenfall in brabant en limburg bij vattenfall laadpalen (22ct/KwH)
* NewMotion/Shell Recharge voor de rest
* nog niet, maar ga mijn chargepoint pas ook activeren. ik zag in de app een paar laadpalen staan die gratis zijn. Moet nog eea verifieren maar als dat helemaal werkt is dat mooi meegenomen!
Zijn er apps waarin je kan filteren op de kWh-prijs?