Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

1st Tuesday's

This site may earn commission on affiliate links.
@MaaJoo hoeveel punten had jij gescoord? Dan kunnen we de balans van de lage landen derby opmaken :)
Bij mij en @winstons en zijn dochter ging het niet zo lekker. De twee laatste holes niet kunnen scoren vanwege de invallende duisternis. Mocht dat niet gebeurd zijn, dan had ik er zeker 8 punten bij :rolleyes:

Ik had netto 18 punten, bruto 5 boven de baan. Op 9 was ik ook heel blij dat ik mijn bal op de green vond, want door de invallende duisternis had ik geen idee of de slag goed was of niet.
 
wie gaat er naar de volgende ~~1st Tuesday~~, dinsdag 4 oktober ?
(eerder mee ondersteund door TOCB)
in Weyler, (bij Aarlen).

vanaf hier zo'n 250km ver; pakweg 2.5 u rijden (enkel)

programma lijkt me wel oké (in samenwerking met Tesla-Luxemburg); jammer dat het zo ver is.




"En Province du Luxembourg, les transports en communs ne prolifèrent pas autant qu’à Bruxelles ou Liège par exemple. C’est pourquoi, la voiture en est presque une nécessité. Mais avez-vous déjà pensé à la voiture électrique? De plus en plus de constructeurs en parlent. Et pour ce Café Numérique Arlon, nous avons décidé de présenter l’avenir des voitures électriques en Province du Luxembourg avec Tesla."
 
Last edited:
wie gaat er naar de volgende ~~1st Tuesday~~, dinsdag 4 oktober ?
(eerder mee ondersteund door TOCB)
in Weyler, (bij Aarlen).

vanaf hier zo'n 250km ver; pakweg 2.5 u rijden (enkel)

programma lijkt me wel oké (in samenwerking met Tesla-Luxemburg); jammer dat het zo ver is.




"En Province du Luxembourg, les transports en communs ne prolifèrent pas autant qu’à Bruxelles ou Liège par exemple. C’est pourquoi, la voiture en est presque une nécessité. Mais avez-vous déjà pensé à la voiture électrique? De plus en plus de constructeurs en parlent. Et pour ce Café Numérique Arlon, nous avons décidé de présenter l’avenir des voitures électriques en Province du Luxembourg avec Tesla."
Na meer dan een jaar afwezigheid ga ik nog eens mee. Zal wel druk worden om te laden aan de SuC in Luxemburg
 
  • Funny
Reactions: Eddyf0032