Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

2022 Waiting room and delivery discussion

This site may earn commission on affiliate links.

Attachments

  • Screenshot_20220901-132106_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20220901-132106_Samsung Internet.jpg
    167.8 KB · Views: 95
  • Screenshot_20220901-132125_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20220901-132125_Samsung Internet.jpg
    184.1 KB · Views: 61
Ser på den endelige fakturaen min at det er oppgitt 30 km kilometerstand. Er det bare standard, eller? Noen som har hentet bil som kan si noe?

VIN har tatt turen bort fra JSON API-en nå, men den viser fortsatt samme VIN både på endelig faktura og i appen :rolleyes:
Hentet en M3P den 31.08 med 12 km kilometerstand. Denne hadde også 30 km oppført på fakturaen, så det virker som om dette bare er standard.
 
  • Like
Reactions: Nouish
Gratulerer @errohan!

Ser ut som bilene til oss som har utlevering i uka som kommer er ombord Isar Highway? Trodde kanskje Weser Highway ville være båten for min del, om den skulle samme rute igjen... men den er nå på vei ut fra Zeebrugge med destinasjon Dublin.
Isar Highway er skipet å være på utkikk etter for oss som ikke bor på Østlandet. Ankommer Kristiansand i morgen tidlig, så videre til Risavika. Antagelig Bergen - Trondheim etter det.
 
  • Love
Reactions: Nouish
Gjekk veldig bra, svært fornøyd med bilen, gledes til å vise den fram til fleire, bilen vart levert med 88% batteri, så va kjekt sjølv om eg ikkje hadde lang kjørevei heim :)
Godt å høre at den leveres med høy SoC :) Har kjøpt meg Zaptec Go, men har vist seg litt mer utfordrende å få elektriker til å montere i rimelig tid. Satser på at det "bare" blir 2-3 uker uten lademulighet hjemme :confused: Har heldigvis 150 kW CCS rett nede i gata... men kjedelig når man bor i NO2 sonen for strøm :p