Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

2022 Waiting room and delivery discussion

This site may earn commission on affiliate links.
Når har folk bestilt sin MODEL Y LR?

Bestilte i Juni, å min EDA har bare hoppet rundt som en galning siste 2mnd, noen her som har bestilt rundt samme tid som har noen gode/dårlige nyheter? :)

Tesla kan ikke svare på noenting annet enn det som står i appen tydeligvis???? :O
 
Hi all!

Have a Model 3 on order coming Jan-March 2023! A little bit annoyed it wont have parking sensors, but I guess I'll survive.

Does anybody know how Tesla in Norway is with price drop while you are waiting? According to rumours there's a chance of the recent Chinese price drop coming to Europe during my waiting period. Would Tesla apply any price drop to my order, or would I have to cancel and reorder and have a longer wait?

Tusen takk!
 
Hei jeg fikk en oppdatering i Tesla appen i dag, at jeg måtte logg inn og godta endringen for Tesla Vision. Er det noen som har fått det tidligere eller nylig som har mottatt VIN?

Da endret leverings datoen min seg fra
26.non - 15. Des

Til
5.Des - 20. des

Ikke mottatt Vin Fra Tesla enda men fått 2 tlf for 3-4 uker siden og SMS om å bekrefte ja hvis jeg ønsker å motta bilen i 2022.
 

Attachments

  • MicrosoftTeams-image (2).jpg
    MicrosoftTeams-image (2).jpg
    165.8 KB · Views: 100