Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Aantal vragen zzp’er aanschaf model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Ik las in de posts allemaal info over verzekeren als zzp'er en over de vraag of het uitmaakt of je de auto op de balans hebt staan. Voor een BV speelt die hele uiteraard vraag niet, is altijd zakelijk.

Ik moet op zoek naar een zakelijke autoverzekering. Ik merk in andere threads dat sommige verzekeraars moeilijk doen over het (gebrek aan) juiste alarmsysteem, over het autovermogen en over zakelijk verzekeren. Het lijkt mij dat een verzekeraar die alle boxes checkt nog niet zo gemakkelijk te vinden zal zijn. Ik hoop dat ik (bv) er niet op leegloop...

CB vindt het alarm goed genoeg tot ik meen 70.000 euro (ex btw als je ex btw dekking hebt). Zakelijk zijn ze wel stuk duurder dan privé.

Even offerte opvragen.
 
Zeker goede keuze! Heb exact dezelfde lage-bijtelling config ;-) Heb zelf gekozen voor bedrag cash aanbetalen en geen eindsom, dat scheelt verrassingen. Heb iets van 8 aanbieders vergeleken en percentages liepen zwaar uiteen! Kwam uiteindelijk terecht bij ABN, in mijn geval veruit laagste rente en financieren BTW voor.

Qua verzekering ruim het goedkoopst bij InsureMyTesla, dekt zakelijk en benodigd geen extra alarmsysteem inbouw.

Vergeet niet via een referrallink te bestellen, dat kan je na afloop niet meer toevoegen.

Auto kwijtraken, daar zijn diverse sites voor waarop handelaren kunnen bieden (ikwilvanmijnautoaf.nl achtige zaken). Let op dat als ie in de zaak zit je hem als btw/marge auto verkoopt. Heb uiteindelijk verkocht via een bevriende garage, voelde net wat beter.

Heel veel plezier met wachten en ik kan je first hand garanderen dat dit de beste zakelijke aanschaf is die je ooit hebt gedaan! :)

Mag ik vragen: ik koers aan op dezelfde config en het valt mij op dat in de bestel-module van Tesla de mogelijkheid om een (andere?) financier te kiezen pas wordt gegeven NA bestelling. Zie ik wat over het hoofd en zijn er wel mogelijkheden om vooraf andere aanbieders te vergelijken?
 
Je kan zelf bepalen hoe en wat qua financiering. Kies je die van Tesla dan kom je uit bij Findio. In mijn geval hadden deze na een vergelijkend rondje (als je naar de rekenmodule gaat via je Tesla account) ook met grote afstand (bijna 2% verschil met de nr. 2) het beste aanbod voor Financiele Lease.