Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Advies gevraagd: Lakbescherming of niet

This site may earn commission on affiliate links.
Stel dat hij brand schoon wordt afgeleverd (gebeurd niet), dan ben je hem nog steeds minimaal 48u kwijt.
Ik heb hem na ontvangst meteen bij de detailer afgeleverd en je bent hem gewoon drie dagen kwijt. En ja ik was hetzefde bedrag kwijt voor drie dagen als jij voor 24u. Persoonlijk zou ik hem dan toch liever drie dagen kwijt zijn.
 
Stel dat hij brand schoon wordt afgeleverd (gebeurd niet), dan ben je hem nog steeds minimaal 48u kwijt.
Ik heb hem na ontvangst meteen bij de detailer afgeleverd en je bent hem gewoon drie dagen kwijt. En ja ik was hetzefde bedrag kwijt voor drie dagen als jij voor 24u. Persoonlijk zou ik hem dan toch liever drie dagen kwijt zijn.
Het zal wel hetzelfde bedoeld worden als met vakanties: 1 dag om te brengen ('s ochtends vroeg), vervolgens ben je hem de volgende dag - 24 uur dus - kwijt en dan 1 dag om te halen ('s avonds laat)... :)
 
foto.JPG
Ik moet nu 8 weken op voorhand een afspraak maken en dan ben ik hem 24u kwijt :crying:. De levering van mijn S is intussen verschoven van mei naar juni dus heb ik nog wel even tijd.

Ik kan je een adres aanbevelen waar ik afgelopen week ben gaan kijken en waar de "wachttijd" geen 8 weken is.
Trouwens zeer interssant om de werking van Modesta (en andere glascoating) zelf te zien. Het vloeibare "goud" wordt dus bijna zo hard als ...
Het klopt dat verschillende glascoatings verschillen in kleur/transparantie. Om de kleur van de auto niet teveel te veranderen moet je daar wel op letten.
Verder werd mij verteld dat modesta ongeveer 4 a 5 jaar beschermd waarna een nieuwe laag wenselijk is.

De korrels op de foto IS de coating die uitgehard is. Ook het ronde schijfje (=Modesta in bodem van flesje laten uitharden) is dus 100% glascoating.
Indrukwekkend om te zien allemaal.

Het eindresultaat valt of staat met he voorwerk. Goed/mooi gepolijst werk zal de auto goed doen en versterkt worden door de coating. Ik zag een P85D klaar voor aflevering en dat zag er top uit!

Tip: vraag ook naar de mogelijkheden om je ramen te laten behandelen.
 
David in Sint Lievens Houtem.
heeft er ook al tientallen gedaan.
prijs -kwaliteit zeer goed.
Superior Car Products - Superior Car Clean


Bedankt !

- - - Updated - - -

Ik ga hem uiteindelijk wel 3 dagen kwijt zijn. Midden september doe ik hem binnen op een donderdag ochtend en zondag avond mag ik hem gaan halen. Jan heeft zijn S daar ook laten behandelen en is zeker niet ontevreden! ;-)

LS Car Cleaning is gelegen te Attenhoven.

daar eens horen bedankt
 
Ik ga hem uiteindelijk wel 3 dagen kwijt zijn. Midden september doe ik hem binnen op een donderdag ochtend en zondag avond mag ik hem gaan halen. Jan heeft zijn S daar ook laten behandelen en is zeker niet ontevreden! ;-)

LS Car Cleaning is gelegen te Attenhoven.

Inderdaad, zaterdagochtend gaat Michel mij mijn wagen leren wassen. Ik zal mijn zwembroek alvast klaarleggen. :tongue:

- - - Updated - - -

Zeker! Ik merk, buiten de gekende voordelen van de coating, toch meer dieptegang en candy-effect met mijne uni white (Modesta P01 + BC3 + BC5 + M1 shot).
Ik vind dat de auto (tot nu toe) ook niet echt vuil wordt.

Het wasgemak achteraf was voor mij een van de belangrijkste redenen. Dat samen met de 9H hardheid van de coating.
 
Jan, da's interessant om op de first tuesday te demonstreren!

Ik zie ons al bezig, jij met jouw emmer en ik met de mijne. Iedereen in koor: "Kleine wasjes, grote wasjes, ..."
Het zou vooral interessant kunnen zijn als er ook nog wat schaarsgeklede ... bij zijn met enkel microvezel ondergoed aan om (ons) achteraf af te drogen.

Xavier kan een paar mooie foto's maken en Frederik vindt wel een manier om er een wereldrecord rond te bouwen! :biggrin:
 
ROFL... Ik kan deze tesla Tuesday niet komen omdat het de eerste week van september te druk is, maar misschien moet ik toch maar wat meer moeite doen als dit op het programma staat :biggrin:

Ik zie ons al bezig, jij met jouw emmer en ik met de mijne. Iedereen in koor: "Kleine wasjes, grote wasjes, ..."
Het zou vooral interessant kunnen zijn als er ook nog wat schaarsgeklede ... bij zijn met enkel microvezel ondergoed aan om (ons) achteraf af te drogen.

Xavier kan een paar mooie foto's maken en Frederik vindt wel een manier om er een wereldrecord rond te bouwen! :biggrin: