Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

APK

This site may earn commission on affiliate links.
Is dat makkelijk te vinden? De mijne moet in november.
Ik veronderstel dat je het vinnummer bij een classic bedoelt ?

Als je de frunk opent, zie je bovenaan een grote zwarte afdekplaat over de ganse breedte; met een opening voor het bijvullen van de ruitenwisservloeistof.

Die zwarte kap moet eraf. Daaronder vind je het nummer ingeslagen.

De kap komt er zonder veel problemen af, terugplaatsen is even uitkijken dat je de onderzijde mooi inpast.

Best eens op voorhand proberen; en ook het vinnummer zelf even nakijken.
Ik heb wel eens een foto gezien waarbij het vinnummer was gewijzigd :confused: .



Edit : ik vind niet meteen een foto op het www. Indien gewenst zal ik zelf een foto nemen. Stuur maar een pm.
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: bpsmits
foto's - met verwijderde afdekplaat

bovenaan links onder de frunk zit de luchtfilter (dus makkelijk zelf te vervangen indien gewenst)

20170916_044458.jpg


daarnaast, iets meer naar het midden toe, staat het VINnummer in het chassis ingeklopt.

20170916_044349.jpg


( let wel : voor classics. later is het VINnummer verplaatst naar de cabine, ter hoogte van de passagiersdeur )
 
Last edited:
foto's - met verwijderde afdekplaat

bovenaan links onder de frunk zit de luchtfilter (dus makkelijk zelf te vervangen indien gewenst)

View attachment 247936


daarnaast, iets meer naar het midden toe, staat het VINnummer in het chassis ingeklopt.

View attachment 247938


( let wel : voor classics. later is het VINnummer verplaatst naar de cabine, ter hoogte van de passagiersdeur )
Dit is sticky material... (materiaal voor een sticky post/draadje/wiki)
 
foto's - met verwijderde afdekplaat
bovenaan links onder de frunk zit de luchtfilter (dus makkelijk zelf te vervangen indien gewenst)
...
daarnaast, iets meer naar het midden toe, staat het VINnummer in het chassis ingeklopt.
...
( let wel : voor classics. later is het VINnummer verplaatst naar de cabine, ter hoogte van de passagiersdeur )
Hé, dat wil ik ook.
Een auto met je TMC nick name als VIN.
IMG_0211.JPG
 
  • Funny
Reactions: S-19910 and is3
Vorige week de APK gehad. Ruim voor m'n laatste "ranger beurt"
Ik heb zelf, met dank aan S-19910, m'n vin nummer in de frunk alvast zichtbaar gemaakt.
Ik stond even met m'n mond vol tanden toen ze vroegen hoe het mist achterlicht aanging.
Snel even opgezocht.
Auto werd afgekeurd omdat linker koplamp te hoog stond afgesteld.
Dat doet Tesla bij de beurt, waarna ik nog even bij het APK station langsga
 
  • Like
Reactions: S-19910
Vorige week de APK gehad. Ruim voor m'n laatste "ranger beurt"
Ik heb zelf, met dank aan S-19910, m'n vin nummer in de frunk alvast zichtbaar gemaakt.
Ik stond even met m'n mond vol tanden toen ze vroegen hoe het mist achterlicht aanging.
Snel even opgezocht.
Auto werd afgekeurd omdat linker koplamp te hoog stond afgesteld.
Dat doet Tesla bij de beurt, waarna ik nog even bij het APK station langsga
note to self: Tesla luchtvering in de lage stand zetten bij APK :D