You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Die andere door Justin geopend moet gesloten wordenDat gaat lekker zo met 2 dezelfde draadjes.
30%, Breukelen, hij had al 200 km gereden dus warm zal de accu wel geweest zijn? Of gaat de temparatuur nog hoger?Welke SuC was hij en hoeveel % accu had hij bij aankomst? En had hij de SuC ingesteld in de navigatie zodat de accu voorverwarmd werd?
Hoe vol was zijn accu? Als die bijna leeg is haal je meer dan 120 kW. Wordt dan rap minder.
Ja. Ook al vaker meegemaaktHet zou ook kunnen komen als er overmatig veel gebruik is gemaakt van een suc. Dan wordt de laadsnelheid “afgeknepen” ter bescherming van de accu.
Normaal gesproken zou je dan wel meer krijgen. Weet hij zeker dat hij echt alleen stond en niet gedeeld? Soms is het onlogisch ingedeeld zoals Zwolle. Breukelen ben ik niet geweest. Misschien de volgende keer een andere paal proberen?30%, Breukelen, hij had al 200 km gereden dus warm zal de accu wel geweest zijn? Of gaat de temparatuur nog hoger?
60kW is prima bij zeg 75% opgeladen. Max snelheid haal je maar tot 50%.Een vriend van mij heeft een s 70 gekocht uit 2015 dec. Hij kan bij SuC niet hoger dan 60kW. Hij staat niet op een gedeelde stall. Het zou toch sneller moeten gaan, Max 120 kW voor dit typen?
wat doet hij verkeerd of is er iets aan de hand?
Let op dat deze MS van 2015 best wel eens aan z'n max kan zitten en geknepen kan zijn wat het laadmaximum is.Een vriend van mij heeft een s 70 gekocht uit 2015 dec. Hij kan bij SuC niet hoger dan 60kW. Hij staat niet op een gedeelde stall. Het zou toch sneller moeten gaan, Max 120 kW voor dit typen?
wat doet hij verkeerd of is er iets aan de hand?
Afgelopen vrijdag moest ik tijdens de ochtendspits van Den Bosch naar Zandvoort rijden. Volgens de Tesla nav deed ik er 2,5 uur over.
Vervolgens m’n Tomtom aangezet. Die gaf 1 uur en 45 min aan. Vanwege de hoge betrouwbaarheid toch maar Tomtom aangehouden. Ik kwam op aangegeven tijd aan. Tesla bleef maar aangeven dat ik moest omdraaien. Pas na 10 min schoot hij goed en ging er drie kwartier(!) af. Heb dit nu al vaker gehad.
Tesla Model 3 beschikt over laatste update en had sterke internetverbinding (en anders had die ook geen files aangegeven). Heb live verkeer aan en uit gezet. Alternatieve route staat op “vanaf 5 min”. Ook auto gereset.
Zie ik iets over het hoofd? Of is de Tesla nav simpelweg onbetrouwbaar?
Volgens mij heb je gewoon nog je pasje nodig. Ik heb dezelfde situatie maar heb niet de "knop".Een vraagje over thuis laden. Ik heb momenteel een 1fase laadpunt voor mijn PHEV en deze gaat vervangen worden. Ik wil graag weer een vaste kabel aan mijn lader, net zoals ik nu heb. Als ik momenteel thuis ga laden moet ik mijn new motion pasje gebruiken op de laadpaal om te starten en te stoppen.
Maar nu zie ik overal berichten over een 'Tesla' knop op de laadstekker om de kabel te ontgrendelen?? Betekent dat dat je je new motion laadpas dan niet meer hoeft te gebruiken en alleen maar de stekker in de auto moet steken (die dan zelf de correcte auto waarneemt, aangezien ik alleen maar zelf thuis mag laden)? Of moet je met die 'Tesla' knop ook nog steeds de new motion laadpas gebruiken om het laden te stoppen en te starten?
Als die knop de new motion laadpas kan vervangen, dan wil ik graag een 3 fase laadstekker met 'Tesla' knop aanvragen, gemak dient de mens immers.