Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Issue 1 is inmiddels opgelost, na een telefoontje met SeC hebben ze dit vanop afstand verholpen. Echter heb ik geen verklaring gekregen wat er nu voor zorgde dat het mis liep... Dus als iemand dit ooit tegenkomt, raad ik aan om gewoon Tesla op te bellen...

Issue 2 is nog steeds niet verholpen in de zin van dat ik niet met mijn persoonlijk Spotify account kan inloggen. Ik heb wel Premium Connectivity waardoor ik het account van de auto kan gebruiken, maar dit is dan zonder al mijn persoonlijke afspeellijsten etc.

Tesla wist me te zeggen dat inloggen met een persoonlijk account niet kon omdat er al gebruik gemaakt wordt van het auto-account gelinkt met de Premium Connectivity. Raar verhaal want je zou toch gewoon je eigen account moeten kunnen gebruiken denk ik dan...

Issue 2 is inmiddels ook opgelost. Om in te loggen met je eigen Spotify-account dien je dus Spotify Premium te hebben, dit kan dus niet met Spotify Free. Ik gebruik normaal Apple Music, dus was aangewezen op de ouderwetse bluetooth connectie. Aangezien ik ten volle gebruik wil maken van het scherm, heb ik de overstap gemaakt naar Spotify Premium en opeens kon ik wel inloggen op mijn eigen account.

Toch hoop ik dat er ooit nog een implementatie van de Apple Music app komt, ben er wel tevreden over.
 
Mijn M3LR 2021, 35k op de teller, maakt tijdens het indraaien een klapperend geluid. Het leek mee te vallen maar net in de parkeergarage met het raam open waren het wel scherpe geluiden. De mobile ranger die er was zei dat het geen probleem was, we rijden maandag naar Italië, en dat ik maar bij een SeC moest langs gaan. Prima, maar toch een vervelend gevoel. Iemand enig idee? Anders maak ik er wel een draadje voor aan, krijgt meer aandacht maar als het niet nodig is dan niet doen. Shoot!!
 
Neen. Lijkt mij niet nodig voor de huidige ritten. Ik luister vooral DAB en de meeste ritten zijn routine. Als ik op reis ga zal.ik het wel een maandje activeren. Ook een beetje weerstand om voor alles en nog wat een abonnement te nemen, al wordt dat meer en meer onvermijdbaar.
Altijd tuneIn nooit dab, voor mijn gevoel is dat een onnodige stap tussen fm en internet
 
  • Like
Reactions: AGNL
Mijn M3LR 2021, 35k op de teller, maakt tijdens het indraaien een klapperend geluid. Het leek mee te vallen maar net in de parkeergarage met het raam open waren het wel scherpe geluiden. De mobile ranger die er was zei dat het geen probleem was, we rijden maandag naar Italië, en dat ik maar bij een SeC moest langs gaan. Prima, maar toch een vervelend gevoel. Iemand enig idee? Anders maak ik er wel een draadje voor aan, krijgt meer aandacht maar als het niet nodig is dan niet doen. Shoot!!
Al met al nog geen reactie hierop ontvangen?
 
Tussen vandaag en maandag is het natuurlijk moeilijk om nog iets te ondernemen, maar als maandag ruim kan genomen worden, zou ik om 09u00 aan een SeC staan om dit toch eens van nader te laten bekijken. Ik zou er niet met een goed gevoel mee op weg gaan....

Tuttavia, buon viaggio
 
Heeft iemand een idee waarom de wagen altijd op het profiel van de 2de bestuurder staat bij het instappen? Kan je dat ergens instellen, zou eigenlijk verwachten dat dit aan de telefoon gekoppeld is ...
Bij bestuurdersprofielen kun je kaart/telefoon koppelen aan een persoon/profiel.