You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zolang er elektrolytisch een verbinding is zal aluminium blijven corroderen tot het allemaal poeder is. Het aluminium offert zich op.De corrosie van aluminium legt toch een laagje op het aluminium en daarmee stopt het proces? Of niet?
Uit hetzelfde artikel:
View attachment 367253
ik denk dus dat de schepen van Wim effectief tegen elkaar moeten liggen of op een andere manier een geleidende verbinding moeten maken.
De schepen hoeven niet tegen elkaar aan te liggen. Ik heb grote schade gezien aan aluminium jachten die ruim 1,5 meter van een stalen jacht lagen. Ik ben 20 jaar voorzitter geweest van het bestuur van de grootste jachthaven in Noord-Holland. Wij meerden aluminium jachten altijd naast elkaar af aan een speciaal daarvoor gereserveerde steiger. In ieder geval heel ver verwijderd van stalen jachten.Uit hetzelfde artikel:
View attachment 367253
ik denk dus dat de schepen van Wim effectief tegen elkaar moeten liggen of op een andere manier een geleidende verbinding moeten maken.
Dit verhaal weleens gelezen: Tesla Model S hitch by Torklift (3 year update): Eaten aliveWegens deze corrosie twijfel ik nog of ik wel een trekhaak voor een fietsendrager op mijn toekomstige MS zou willen. Als ik de installatie video's zie plaats je staal tussen 2 lagen aluminium.
Nu ik hier weer aan denk, hoe zit de trekhaak constructie bij een MX eigenlijk?
Dit verhaal weleens gelezen: Tesla Model S hitch by Torklift (3 year update): Eaten alive
Met de bijbehorende reactie van EcoHitch: https://forums.teslarati.com/thread...ft-3-year-update-eaten-alive.5227/#post-11321
Ik rijd nu ruim een week in mijn S85 en ik voel me nog steeds een beginner. Elke dag leer ik weer nieuwe dingen bij.
De auto is ronduit fantastisch!
En datzelfde geldt voor dit forum.
Mijn dank is groot aan iedereen die hier zijn vragen gesteld heeft en aan iedereen die zijn kennis gedeeld heeft.
Ik heb het hele draadje doorgelezen, adviezen ter harte genomen (of niet....) en al mijn vragen zijn tot nu toe beantwoord.
Binnenkort staat de eerste lange rit op het programma, naar Oost Europa. Ik heb daar erg veel zin in en ben zeer benieuwd hoe dat zal gaan. Overigens maak ik me geen zorgen, ik heb er alle vertrouwen in
Ben benieuwd hoe het met de laadinfra is die kant op. Wij gaan ook geregeld naar Tsjechië en willen volgend jaar naar Oekraïene.
En dat is nog afgezien van het ontbreken van goede wegen. Je weet wel, die wegen die je auto ook kapot maken.
Voor wat betreft de eventuele corrosie, er is ergens een video waarbij men met een magneet over de M3 gaat. Hierbij blijkt dat, zover ik mij kan herinneren, buiten de voor en achterklep verder alles uit plaatstaal bestaat.
Verder bestaat er ergens in een Engelstalig forum een draadje over dit item, echter kan ik het nergens meer vinden.