Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Tja, ik weet het ook niet precies. Het lijkt erop dat er meerdere leaserijders zijn die wel spreken over een account, sms of berichtje van tesla etc. Ik heb een bevestiging van de Lease gekregen dat de auto besteld is en dat is het. Lease weet me verder tot op heden niets te vertellen enkel dat zij geen account aanmaken maar dat ik dat zelf moet doen. Heb ik gedaan maar ja dan zit er geen auto aan gekoppeld. Tesla gebeld en die geeft aan wordt pas gekoppeld bij aflevering? Dat betekend dat ik ondertussen niets weet en hier wel lees dat er al mensen rijden en info ontvangen met gelijkwaardige besteldata's. Uiteindelijk zal alles wel goed komen met een beetje geduld vermoed ik :) BTW weet niet wiet Femke is laat staan hoe ik haar moet bereiken.
Femke Heine van Tesla Eindhoven. Verkoop. Gewoon bellen.
En nee, die auto kan direct gekoppeld worden. Je kunt het ook anders doen. Zorg dat je een referral krijgt en vraag Tesla hoe dat verwerkt gaat worden...
 
Jup, dit was het probleem, bedankt! Het is wel niet echt bruikbaar om even vlot en snel van vak te veranderen.
Vasthouden heeft met veiligheid te maken, autopilot is niet vlot en snel en daarom gebruik ik het nooit ;)
Ik rijd sinds dinsdag met Navigeren op Autopilot en sinds vandaag met de inhaalsetting op Mad Max en dat gaat hartstikke goed op het relatief drukke traject A2 Vinkeveen naar 's Hertogenbosch. Dus er komt verbetering aan!
 
  • Like
Reactions: Mad P***y
Mijn auto is lease via Leaseplan, gisteren geleverd. Auto is nog niet gekoppeld aan mijn account. Volgens Tesla moet Leaseplan hem vrijgeven, leaseplan wijst naar Tesla. Ik wil best de delivery hell afwachten en volgende week eens navragen, maar misschien dat iemand hier weet waar ik daadwerkelijk moet aankloppen?
 
Mijn auto is lease via Leaseplan, gisteren geleverd. Auto is nog niet gekoppeld aan mijn account. Volgens Tesla moet Leaseplan hem vrijgeven, leaseplan wijst naar Tesla. Ik wil best de delivery hell afwachten en volgende week eens navragen, maar misschien dat iemand hier weet waar ik daadwerkelijk moet aankloppen?

Ik heb hierover contact gehad met SeC Amsterdam. Daar wilden ze me wel helpen. Moet daarvoor zelf rijbewijs, leasecontract en kentekenbewijs mailen. Dan regelen zij de omzetting. Wacht nu alleen nog op mijn kenteken.
 
Ik moet zondag naar Amsterdam en ik zoek nog een geschikte parking voor mijn Californische schone. Heeft iemand die link naar de spreadsheet met parkings toevallig?
Waar ik zelf vaak parkeer:

Q-Park Oostpoort kun je de hele dag voor €9 staan (als je van tevoren even een QR-code voor 50% korting download). Wel maar 3 oplaadpunten.

Parkeergarage Stadhuis-Muziektheater is midden in het centrum en heeft veel laadpunten (gratis), maar parkeren kost circa €5 per uur.
 
  • Like
Reactions: zezke