You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En de auto zelf zie je ook niet in de app? Of gaat het alleen om het laden?Wij hebben woensdag onze Model Y RWD opgehaald in Tilburg (prive aankoop). Nadat de auto was geregistreerd stond en staat er nog steeds in de app "uw niet-Tesla opladen". De medewerker van Tesla bij de aflevering begreep het ook niet maar hij kreeg het ook niet veranderd. Heeft iemand een idee of dit normaal is (we nemen geen abonnement) of dat we iets moeten veranderen?
Tijdens het superchargen zie je de kosten van de sessie op het scherm. En daarna blijf je de totale kosten van de laatste sessie zien. Daaruit kan je denk ik afleiden of je de juiste prijs betaald.De auto zelf zien we wel gewoon in onze apps. We maken ook gewoon de auto open met de telefoon. Maar hij blijft bij "uw niet-Tesla opladen". Misschien maakt het niets uit maar wij weten niet op we zo dezelfde prijs betalen en of we zo bij alle superchargers in het buitenland kunnen laden of alleen bij die chargers die vrijgegeven zijn voor niet Tesla rijders.
In de app heb ik volgende mogelijkheden wanneer ik onder mijn account kijk :De auto zelf zien we wel gewoon in onze apps. We maken ook gewoon de auto open met de telefoon. Maar hij blijft bij "uw niet-Tesla opladen". Misschien maakt het niets uit maar wij weten niet op we zo dezelfde prijs betalen en of we zo bij alle superchargers in het buitenland kunnen laden of alleen bij die chargers die vrijgegeven zijn voor niet Tesla rijders.
Iedereen heeft die optie. Als je de Model Y gaat laden hoef je niks in de app te doen. Aansluiten en laden maar!Wij hebben woensdag onze Model Y RWD opgehaald in Tilburg (prive aankoop). Nadat de auto was geregistreerd stond en staat er nog steeds in de app "uw niet-Tesla opladen". De medewerker van Tesla bij de aflevering begreep het ook niet maar hij kreeg het ook niet veranderd. Heeft iemand een idee of dit normaal is (we nemen geen abonnement) of dat we iets moeten veranderen?
Mx heeft geen octovalve volgens mij en een Zekeringenkast is er niet. Dat werkt anders. Als de verwarming niet werkt, gewoon vanavond of morgenvroeg dat ding even hoog zette, dan weet je t snel genoeg, dus werkt het niet dan zijn de meest voor de hand liggende oorzaken je PTC heater of een zekering IN je DC/DC converter waar je echt zelf niks aan kan doen . Bij de oudere model S moest in het laatste geval zelfs de DC/DC converter worden vervangen (en refurbisht een derde bedrijf die converter, dus bizar dat je dan een nieuwe moest betalen)Een vraag, geen groot probleem op dit moment maar als het weer kouder wordt wel. Ik heb het idee dat mijn verwarming het niet meer doet . Ik heb een zekering blad gedownload maar de tekeningen zijn te vaag om de nummers te zien. Dus welke zekeringen kunnen het zijn? Ik zag 113 en 114 maar welke zijn dat?
Waar zit de zekering kast binnen in de X?
Waar zit de verwarming zelf? In de frunk of achter het dashboard?
Is het dezelfde die ook de accu verwarmt?
Alvast bedankt.
Heb je al in "service mode" gekeken?Een vraag, geen groot probleem op dit moment maar als het weer kouder wordt wel. Ik heb het idee dat mijn verwarming het niet meer doet . Ik heb een zekering blad gedownload maar de tekeningen zijn te vaag om de nummers te zien. Dus welke zekeringen kunnen het zijn? Ik zag 113 en 114 maar welke zijn dat?
Waar zit de zekering kast binnen in de X?
Waar zit de verwarming zelf? In de frunk of achter het dashboard?
Is het dezelfde die ook de accu verwarmt?
Alvast bedankt.
inderdaad, anders dan de model 3 en YEen zekeringkast heeft de X zeker. Eentje onder de plastic kap achter de frunk laadruimte en eentje ergens tussen de voorstoelen.
Een service request is bij mij een latere optie. Wat ik zelf kan doen doe ik zelf.
Het Frans mobiel netwerk is niet sterk genoeg om het service gedeelte van Tesla te openen.
Dat wordt dus huiswerk na de vakantie.
Nee dat is niet normaal. Ik zou even een andere proberen in zo'n geval, is vaak wel de moeite.Is het normaal dat mijn MYP rond de 75kW blijft hangen aan een 250kW Tesla Supercharger? Batterij stond ongeveer op 17% bij start (en was voorverwarmd). View attachment 968554