Phil V
Well-Known Member
Daar dient de ‘Valet mode’ toch voor.Ik heb de wagen gewoon in goed vertrouwen meegegeven. Wel een gast profiel aangemaakt, geforceerd op chill, en limiet op 120.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Daar dient de ‘Valet mode’ toch voor.Ik heb de wagen gewoon in goed vertrouwen meegegeven. Wel een gast profiel aangemaakt, geforceerd op chill, en limiet op 120.
Je kunt de capriolen van de bestuurder ook via de app volgen.Ha, goede tip en dat bedoelde ik eigenlijk ook met mijn post. Ik ga er wel van uit dat die chauffeurs goed gebriefd zijn en hun werk netjes en correct doen maar je weet nooit natuurlijk.
Ik denk ook dat ik die gebruikt hebDaar dient de ‘Valet mode’ toch voor.
Als je niets zegt, worden ze tot 750 gekeurd. Althans, bij mij was het zo. Wat staat er op jouw plaatje met toegestaan gewicht?Valet mode it is then . De chauffeur heeft zich vandaag al gemeld om af te spreken voor volgende week. Vind het wel leuk geregeld hoor maar vraag me toch af waarom dat niet werd gedaan op voorhand. Hij stond al bijna 2 weken in Awans.
Bijkomende vraag, blijkbaar moet een trekhaak waarmee +750kg wordt getrokken elk jaar gekeurd worden, ongeacht nieuw voertuig of niet.
Deze moet dienen voor een ongeremde -750kg moto trailertje en een kleine ongeremde "containerpark" aanhanger. Moet ik dat ergens vermelden zodat ik niet elk jaar moet gaan?
Tijdens die eerste keuring kies je voor een keuring tot 750 (na 4j pas keuren) of >750kg, dan is het elk jaar keuren.Geen idee, ik heb het beschermplaatje in de bumper er nog niet af gehad, maar ik veronderstel dat er 1600kg geremd als max sleep zal staan.
Ik zal het de man, die ermee gaat, op wijzen. Ben benieuwd want elk jaar met een nieuwe wagen naar de keuring gaan, (bovendien ook geen bonusjaren meer, maw, om de 2 jaar pas keuren) hoeft voor mij niet per se
Goedemorgen. Gisterenavond software update 2023.44.30.7 begonnen. Deze nacht en deze morgen staat er 100% maar nog altijd met het "draaiend wieltje". Lijkt dus te blijven hangen. App afsluiten of telefoon uitschakelen verandert niets. Iemand advies?
Telefoon wordt niet meer opgenomen, behalve inderdaad met pech langs de weg.Bedankt @Dikkie Dik. Ik heb geprobeerd te bellen naar 03 8081782, ik veronderstel dat je dat nummer bedoelt?
Geduld is een deugd maar daar binnen geraken lijkt mission impossible. Na 2x zonder succes wachten, een andere optie geprobeerd. Dat blijkt alleen in nood te mogen en heb ik afgelegd. Ondertussen een reset gedaan zoals voorgesteld tijdens het wachten en na een tijdje begon de download opnieuw. Tegen de middag was het opgelost.
Toch nog een vraag voor de anciens hier. Als je belt moet je eerst taalkeuze maken. Met het touchscreen in de wagen lukte dat niet, de vraag om een keuze te maken wordt 3x gesteld en dan wordt het contact verbroken. Ik moet dan mijn telefoon ontkoppelen om via de telefoon de keuze maken?
Bijstandsverzekering is sowieso handig. Tesla sleept enkel af binnen 50km van een SeC. En als het geen garantiezaak is, zijn ze superduur. Ik stond ooit in In panne in Engeland en Tesla kon van op afstand niet uitmaken of het een garantiegeval was en raadde mij aan om op zeker te spelen en mijn bijstandsverzekering aan te spreken.Hier een vraagje over tesla road assist. Hebben jullie hier ervaring mee en is de bereikbaarheid en snelheid ok? Wij hebben onlangs een model Y aangeschaft en voor vakanties met de kids wil ik toch wat zekerheid hebben in de afhandeling mochten we pech hebben. Hebben jullie een anwb lidmaatschap erbij ?
Tijdens die eerste keuring kies je voor een keuring tot 750 (na 4j pas keuren) of >750kg, dan is het elk jaar keuren.
Zeg het nog eens tegen de gast als hij je auto oppikt: “keuren tot 750kg”, dan komt het wel in orde.
Heb er zelf aanvullend wat bij Allianz voor afgesloten, voor dacht 100 euro per jaar. Meer dekking en vond het ook veel duidelijker waar je wel en niet op kunt rekenen.Hier een vraagje over tesla road assist. Hebben jullie hier ervaring mee en is de bereikbaarheid en snelheid ok? Wij hebben onlangs een model Y aangeschaft en voor vakanties met de kids wil ik toch wat zekerheid hebben in de afhandeling mochten we pech hebben. Hebben jullie een anwb lidmaatschap erbij ?
Vanaf het begin ANWB erbij, gelukkig nooit nodig gehad.Hier een vraagje over tesla road assist. Hebben jullie hier ervaring mee en is de bereikbaarheid en snelheid ok? Wij hebben onlangs een model Y aangeschaft en voor vakanties met de kids wil ik toch wat zekerheid hebben in de afhandeling mochten we pech hebben. Hebben jullie een anwb lidmaatschap erbij ?
Dank voor al jullie reacties. Dan ga ik voor de vakantie ook maar even bij anwb shoppen. Daar is mijn ervaring goed mee iig bij vorige auto’s.Vanaf het begin ANWB erbij, gelukkig nooit nodig gehad.
10% is heel veel als buffer. als dat je voorspelde aankomst percentage bij de volgende charger is kun je 200 km file rijden en je bestemming nog halen. Ik probeer altijd onder de 5% aan te komen. Niet met de vintage S maar met de 3 heb je dan voldoende buffer. En door je rijstijl aan te passen kun je onderweg ook spelen met het. verbruikIk vind het een eng gedacht om met maar 10% batterij aan een volgende supercharger aan te komen (zonder file gerekend). Ook extra verbruik voor verwarming in de winter wordt niet mee gerekend door de routeplanner vrees ik