MusQueTear
Active Member
Alle laadpalen via / onder beheer van TheNewMotion komen voor zover ik weet gewoon op TheNewMotion laadpalenkaart te staan. Wat de beschikbaarheid voor derden ook is. Ik heb daar een jaar geleden alweer uitgebreid kontakt met TNM over gehad. Ook die van particulieren dus, ik ken hier op Zuid-Beveland voorbeelden van TNM laadpalen die gewoon op de eigen oprit / het erf van een particulier staan, maar wel vermeld op de TNM kaart als 'toegankelijk'. Kom je daar als toerist ( dat is in hoge mate onze insteek we hebben zelf een B&B ) en.. dat schiet natuurlijk niet op. Ongetwijfeld gaat dit onder de bezielende leiding van Shell sterk verbeteren...!Ik kwam eerder deze week bij mijn zus (Leusden) en wilde daar even laden. Op New Motion app gekeken, 3 laadpalen in de buurt, allen zo'n 600m lopen.
Dus ik naar de eerste: Groene ring op EV-Box brandde, maar laden startte niet, kreeg fout.
Nummer 2 deed het ook niet, sticker op de laadpaal: Werkt alleen tijdens kantooruren
Nummer 3 was een 3,6kW paal, daar ben ik maar door gereden.
Nr1 en 2 stonden bij bedrijven (zonder hek of slagboom) en ik kwam rond 18:00 aan. In de app staat dat ik er gewoon 25c/kWh zou betalen, maar ze kiezen er voor de laadpaal uit te schakelen!? Wat is dat voor een onzin?